Nový požadavek
Předáno příslušnému oblastnímu oddělení KČT
Uzavřeno
barva značky:modrá kdo nahlásil:Jana Kapsová
nejbližší obec:Lhota u Pačlavicdatum založení:15.4. 2024 (13:52:17)
název problému
Spadlý tur. rozcestník, špatné značení - nesedí s mapy.cz, závada na směrovce
popis problému
Dobrý den, v mapě jsem vyznačila 3 body s problémy na trase. 1. Rozcestník Švábsko dvůr - celý rozcestník spadlý, momentálně opřen o strom, poničené směrovky. 2. Značení modré jde trošku jinak než v mapy.cz a je dost neznatelně a špatně označeno na plotě zřejmě nějakého vodního zdroje na louce. Lepší by bylo, kdyby trasa vedla tak, jak je v mapách. 3. Na plotě na kraji Lhoty je směrovka, která je nečitelná a plandá z ní kus papíru. Zřejmě tam byl popis, kudy se má turista vydat.
řešení problému
Dobrý den Děkujem za oznámení směrovník obnový me po dodání nových směrovek trsasa je vedena podle turistických mapách KČT.Muže se stát nějaká odchylka ve zákresu.Za KKZ Zlín R.P.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Jana Kapsová
nejbližší obec:Ježkovicedatum založení:15.4. 2024 (13:38:41)
Vyvrácený turistický rozcestník
popis problému
Dobrý den, celý tur. rozcestník Černov, odb. je vyvrácený na zem. Zprávu se mi nepodařilo odeslat s fotkou rozcestníku - píše mi to Nepodařilo se nahrát přiložený soubor, i když měl pouze 1,7 Mb.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Jiří Makovec
nejbližší obec:Roštíndatum založení:12.4. 2024 (22:49:33)
obnova značení
popis problému
Nedaleko Roštínské kaple byla donedávna využívána modrá turistická značka směrem ke Škrablavé, kde se spojila se zelenou a pokračovala pak směr Kostelany, proč bylo značení zrušeno, když je trasa celkem hojně využívána? Nedaleko škrablavé a na dalších místech trasy jsou pořád ještě zbytky starého značení, takže není jasné zda-li trasa funguje nebo ne.
řešení problému
Dobrý den ta to trase není v evidenci KČT.Tu trasu někdo vyznačil bez našeho vedomí.Tím o tu to trasu se NESTÁRÁME. Za KKZ Zlín R.P.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Milan Král
nejbližší obec:úsek z železniční zastávky Strahov ke křížení se žlutou značkou u Balcarova mlýnadatum založení:10.4. 2024 (14:18:43)
název problému
výpadky značení, problém s přechodem potoka Hadovka
popis problému
V sobotu 6.4.2024 jsem šel individuálně po červené značce z železniční zastávky Strahov směrem na Krasíkov. Asi po 1 km jsem musel obcházet pokácené stromy, na jednom z nich byla červená značka. Cesta po přejití silnice vede podél potoka Hadovka. Tam se mi po asi 1 km značení vytratilo, patrně v důsledku vykácení stromů, místy jsem se prodíral houštinou, ale vyšlapaná cesta tam byla. Na značku jsem se po té opět napojil. Nedaleko od Balcarova mlýna značení cesty vede přes potok. Zde je položen mechem porostlý kmen přes potok. Zábradlí z březového kmene je zde odlomené, vlastně jen bylo poznat, že tam dříve bylo. Potok jsem překonal s využitím kusu dřeva v místě mělčiny v potoce. Další cesta na Krasíkov a pak na zastávku Kostantinovy Lázně již byla bez problémů. S pozdravem šťastných cest a hezkých pohledů do kraje pěší turista M.K.
řešení problému
O problému byl informován značkařský obvod Tachov, jeho značkaři zajistí zprůchodnění trasy včetně lávky přes Hadovku.
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Martin Pluhař
nejbližší obec:Milovicedatum založení:10.4. 2024 (01:48:36)
Téměř chybějící značení na úseku ČTZ Milovice - Všejany
popis problému
Dobrý den, dne 9.3.2024 jsem šel pochod Smetanovou stezkou po červeně značené trase z Milovic (Mladé) do Loučeně. Značení na úseku od od rozcestí Pod Kateřinou po Všejany bylo naprosto tristní a mohlo by posloužit jako etalon všech chyb, kterých se značkaři mohou dopustit. Na rozcestí Po Kateřinou chybí rozcestník, nejsou zde ani "šipky" a ani "potvrzovací" značky, takže místa neznalý turista (bez map v telefonu) zde nemá jakoukoliv navigaci. Značení je po celé trase velmi řídké a pokud se nějaká značka objeví, tak je to obvykle "bočák". V místě, kde červená protíná silnici, nejsou už vůbec žádné značky, takže turistu na Mordovou rokli navede jen silniční značení. Překvapuje mě, že to tu ještě nikdo nereklamoval, ale asi to bude tím - jak mi kdysi dávno argumentoval jeden letitý značkař - "místní vědí, kudy mají jít, a cizí tu nechodí..."
Děkujeme za zprávu. Značkaři tam vyrazí tento víkend opravit co se dá. ZO MB
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Jan Varmuža
nejbližší obec:Řehořovdatum založení:9.4. 2024 (14:15:56)
zelená vede přes zbořený most přes D1
popis problému
Dobrý den, zelená trasa z Netína do Kamenice (Přímělkova) vede v úseku mezi obcemi Nadějov a Řehořov přes dálnici D1 po mostě, který byl letos zbořen a nebude obnoven. Bylo by dobré trasu v daném úseku přetrasovat (např přes Věžnice) aby bylo možné dálnici bezpečně překonat. P.S. Na mapy.cz most sice ještě je zobrazen ale byl opravdu zbořen. https://jihlavsky.denik.cz/zpravy_region/dalnicni-most-rehorov-demolice-dalnice-d1-uzavirk-vysocina-20240324.html
řešení problému
Dobrý den, proč hlásíte neexistující problém. Trasa byla přeznačena 28.3. a byl u toho i redaktor z ĆR. Odvysílán krátký šot 1.4. A vy 9.4. hlásíte problém, když už to v terénu bylo hotovo. Na mapy hlášeno hned druhý den. Tam to neovlivníme.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Kristián Klein
nejbližší obec:Štokydatum založení:8.4. 2024 (13:27:39)
Nebezpečná přebíhačka
popis problému
Do obce Štoky přichází z vísky Kamenná modrá značka. Kus před obcí se napojí na silnici 350 a turista tak dochází ke Štokům po silnici. Přesně před obcí, když už jsou Štoky na dohled, ale dochází k dopravní křižovatce, kde tři sta padesátka křižuje státovkou č. 38. Křižovatka je ale kvůli lepším nájezdům na státovku výrazně rozšířená a jelikož modrá pokračuje dále do Štoků, chce se tu po turistovi, aby přeběhnul trojproudou silnici v místě křižovatky. Nevím, jaká je běžná doprava, ale když jsme procházeli my, museli jsme doslova číhat na správný okamžik, aut jezdilo dost a po státovce navíc logicky rychle. Nakonec jsme proto sešli o pár desítek metrů níže, kde už alespoň silnice není tolik široká. Chápu, že dané místo je opravdu špatné a státovka Štoky dost odstřihává, ale nebylo by možné vést značku alespoň trochu příhodněji? Požadavky na turistické značení neznám a nevím, jestli by to nevadilo majiteli pozemku, ale na mapě vidím, že do Štoků přichází také silnice 348, která státovku podchází. Nebylo by možné na rozcestí U Jedle, které turistu pošle na výše zmíněnou 350 a ke křižovatce, uhnout místo toho dolů na 348?
řešení problému
Dobrý den, o přeznačení neuvažujeme, vím že je problém tu silnici překonat a sám tam občas i čekám. Měli bychom pak velký problém ve Štokách to rozumně provést.
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:AM
nejbližší obec:Mníšek pod Brdydatum založení:8.4. 2024 (01:17:46)
špatně nasměrovaná směrovka žluté
popis problému
V TIM v Mníšku pod Brdy na náměstí obě směrovky žluté ukazují stejným směrem doleva, ale ta spodní směr Malá Lečice by měla být otočena o 90 stupňů a ukazovat stejně jako modrá směr Dobříš.
řešení problému
Děkujeme za zprávu. V okolí bude probíhat výměna směrovek, technická skupina zajede i sem. ZO PZ
barva značky:červená kdo nahlásil:Daniel Patek
nejbližší obec:Sepekovdatum založení:7.4. 2024 (18:09:36)
Chybějící šipka na ČTZ Sepekov směr Milevsko
popis problému
Na červené ze Sepekova směr Milevsko je na konci obce potřeba odbočit z asfaltové cesty na menší polní a dál přes Milevský potok. Tato odbočka není jasná na první pohled a chybí zde šipka. Šlo by ji tam umístit nebo vyřešit jinak? Na místě označeném v mapě (viz příloha) je volný sloupek kam by snad po dohodě s majitelem šla umístit plechová značka. Předem děkuji.
řešení problému
Předáno místnímu značkaři, který doplnil šipku na sloupek před křižovatkou a dopsal k ní, po kolika metrech je potřeba odbočit. Karel Markvart
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:zelená kdo nahlásil:Josef J.
nejbližší obec:Košťálov u Semildatum založení:31.3. 2024 (20:54:18)
Chybná vzdálenost SM236 - SM341
popis problému
Dobrý den. Mezi TIM SM326 Čikvásky a SM341 Podkamínky udávají směrovky vzdálenost 2 km, na mapy.cz jsem naměřil 1,1, km. SM341 Podkamínky - SM237 Bystrá jsem na mapy.cz naměřil 1,9 km, na směrovkách je 1,5 km, SM217 - SM341 na mapy.cz vychází 4,2 km, na směrovce Čikvásky 3 km. Nejprve bude asi třeba oprava v oficiální kilometráži značených tras. Srdečně zdravím. J.
řešení problému
Dobrý den, děkuji Vám za informaci. V evidenci jsou údaje opraveny, nové směrovky objednávám, až budou vyrobeny tak je technická skupina brzy vyvěsí v terénu. S přáním hezkého dne Jaromír Růžička
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Boris
nejbližší obec:Deštné v Orlických horáchdatum založení:31.3. 2024 (13:44:55)
nezrušená zelená
popis problému
Došlo pravděpodobně k posunutí TIM RK 135 Bukačka o cca 200m k odbočce z červený na zelenou. Zůstalo zelené značení v souběhu s červenou od TIMu směrem k Polomskému sedlu. Na TIMu přesunout koncovou zelenou značku o 90* ze strany přichodu od Šerlišského mlýnu.
řešení problému
K přemístění TIM došlo po dohodě s pracovníky CHKO Orlické hory. K přemístění koncové značky a smazání zelené v krátkém souběhu dojde letos při obnově červené značky
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Boris
nejbližší obec:datum založení:31.3. 2024 (12:57:43)
uhnilý TIM a chybějici směrovky
popis problému
na TIM RK 202 Šerlich (Masarykova chata) chybi 3smerovky 2xZL a 1xM smer Šerlišsky mlyn. Dale je smerovník uhnilý. Ma TVM je umistena navadeci cyklosmerovka RK 202g.
řešení problému
směrovky byly zcizeny, jsou objednány nové a při jejich instalaci letos na jaře vyměníme i uhnilý směrovník. S pozdravem Josef Simon
kraj:Karlovarský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:ostatní kdo nahlásil:Tomáš Temcsák
nejbližší obec:Horní Hamrydatum založení:30.3. 2024 (20:16:30)
Nečitelnost / Přístup
popis problému
Tur.rozc. "Pod Tisovským vrchem I" je špatně dostupný. U rozcestníku vznikla pevná ohrada a je jelikož je jeho poloha dostuná nejlépe z louky stává se nečitelným. Navíc při příchodu po zelené od t.r. "Pod Perninským vrchem" je značně zarostlý stromy a neviditelný. Rád bych přidal přílohu, ale bohužel nelze nahrát. Děkuji za vyřízení.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Boris
nejbližší obec:Žamberkdatum založení:29.3. 2024 (13:29:04)
nevyznačená trasa
popis problému
ulice Zámecká v úseku Tyršova - U Koupaliště neni vyznačena zelená trasa, pravděpodobně z důvodu rekonstrukce komunikace.
barva značky:červená kdo nahlásil:Boris
nejbližší obec:Žamberk datum založení:29.3. 2024 (13:15:35)
nevyznačená trasa
popis problému
chybí vyznačit v obou směrech červená značka na nové lávce č. 18c-411 přes Divokou Orlici
barva značky:zelená kdo nahlásil:Boris
nejbližší obec:Žamberkdatum založení:29.3. 2024 (13:02:15)
špatná barva značka
popis problému
na zelený trase je na lampě modrá samolepka (opravovaná barvou)
kraj:Karlovarský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Monika Hoření
nejbližší obec:Karlovy Varydatum založení:27.3. 2024 (14:36:57)
název problému
Značená trasa vede přes nebezpečnou silnici
popis problému
Obracím se na Vás s dotazem, zdali je možné vést turistickou stezku přes 4proudou výpadovku, kde sviští automobily, autobusy jeden za druhým, a to 90kilometrovou rychlostí, možná i vyšší.

Zdá se to neuvěřitelné, ale je to tak. Červená turistická stezka vede z Karlových Varů přes Pražskou silnici a dále směr Přírodní památka Šemnická skála. Byl to hezký vyšlap, který jsem si naplánovala v sobotu 23. března 2024, až do momentu, kdy jsem se ocitla před rušnou frekventovanou silnicí a zoufale jsem se dívala na rychlost dopravy v obou směrech.

Přelezla jsem svodidla (!) a úpěnlivě jsem se dívala vlevo vpravo, vyčkávala chvilky, kdy ani v jednom pruhu nic nejelo, abych silnici přeběhla, a u toho se modlila, aby nevyletělo odněkud auto ještě vyšší rychlostí. S hrůzou, že mě strhne! Představa, že bych měla jít na výlet s dětmi nebo seniory, je naprosto nemyslitelná! Ti by to nezvládli.

Prosím, učiňte nějaká opatření. V obou směrech přece MUSÍ vozy snížit rychlost, měla by tam být dopravní značka Pozor, chodci, nebo to nějak vymyslet, např. tabulí pro motoristy Snižte rychlost, křížíte turistickou stezku, zkrátka - něco udělat.

Především se na dané místo, prosím, vy, kompetentní lidé, dostavte a třeba s dětmi a ptejte se sami sebe, zdali byste s nimi pokračovali přes dvoje svodidla. Místo hrozí smrtelnou nehodou!

Pokud není možné žádné opatření, pokud není možné domluvit se s dopravní policií a upravit rychlost aut v tomto místě, pak nelze vést turistickou stezku přes tuto silnici!! To už může po této silnici rovnou vést i cyklostezka. ....

Promiňte, ale takovou hrůzu jsem ještě jako turistka při pohybu po značených turistických stezkách nezažila a byla jsem velmi otřesena.

Děkuji zdvořile za informování, zdali je možné s tímto něco udělat, protože tam jde o lidské životy.

S pozdravem

Ing. Monika Hoření, Praha
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Josef J.
nejbližší obec:Rožmitál pod Třemšínemdatum založení:26.3. 2024 (17:30:46)
Společný úsek tras bez TIM
popis problému
Dobrý den. Na jihozápadním okraji Rožmitálu pod Třemšínem mají červená TZT od Voltuše a zelená od Starého Rožmitálu společný úsek a po asi 200 m se rozcházejí, aniž by byly ve společném úseku směrovky. Zejména pro ty, kdo nepřišli od Rožmitálu, by se (nejlépe na počátku Johančiny aleje) hodily, jak pro uživatele zvažující přejít mezi trasami bez cesty do města, tak pro turisty pokračující do města. Těm nepomůže zatím ani náhled do mapy KČT, přeložka červené je čerstvější než její poslední vydání. Doplnění TIM bych tedy chtěl navrhnout.
Děkujeme za zprávu. Předáno. ZO PB
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Stanislav Malý
nejbližší obec:Ostrava - Porubadatum založení:25.3. 2024 (10:57:54)
název problému
Obnova žluté značka na Mexiko (Vřesina)
popis problému
Prosím o opravu a vyznačení žluté TZ z O.-Poruby MHD Vřesinská na Mexiko, která je "DOČASNĚ" přerušena z důvodu výstavby dálnice. Dálnice je ale už dobudovaná a oblíbená trasa Ostravanů je stále "mimo provoz". SM
řešení problému
Dobrý den. Budeme se tímto zabývat v nejbližší době. Dám vám vědět, kdy bude trasa obnovena. S.D.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Petr Kožený
nejbližší obec:Vrbatův Kostelec datum založení:25.3. 2024 (06:53:27)
Lávka ve špatném stavu
popis problému
Na modré turistické značce cca 0,5 km od rozcestí Vrbatův Kostelec, rozc. já lávka přes potok Žejbro ve špatném stavu. Přeposílám informace od kolegy a vás prosím o předání kompetentním osobám.

Lávku by chtělo opravit.
Na straně od Vrbatova Kostelce je jeden nosný trám ve vzduchu, nosný kámen asi posunula velká voda. Lávka je tedy nestabilní, ale s opatrností se přejít dá. Pozor také na zábradlí, toho se raději nedotýkejte...
barva značky:modrá kdo nahlásil:Petr Kožený
nejbližší obec:Vrbatův Kostelec datum založení:25.3. 2024 (06:16:41)
Špatně natočená cedulka
popis problému
Na rozcestí Vrbatův Kostelec, rozc. (u obecního úřadu) je špatně otočená tabulka s nápisem základní nivelační bod. Tabulka je otočená směrem k zastávce Vrbatův Kostelec, ale měla by být otočená směrem k Chrasti. Na tabulce je modrou barvou nakreslená značka odbočka k zajímavému objektu, částečně se po modré sice jde, ale pak se jde bez značek, ale dle mapy.cz by k tomuto pomníčku měla vést naučná stezka, což také není pravda. Doporučuji napsat na cedulku částečně neznačeno, nebo jinak tuto tabulku upravit aby se vědělo kudy se k pomníčku dostat.
řešení problému
směrovka natočena do správného směru, doznačení odbočky bude provedeno v rámci jarní údržby TZT
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Matouš Vanča
nejbližší obec:Rožmitál + Bělčicedatum založení:23.3. 2024 (11:17:54)
Zastaralá směrovka + těžba dřeva
popis problému
1) Na TIM Voltuš-Flusárna je na směrovce žluté značky stále uveden rozcestník "Štadruž", přes který už ale žlutá značka nevede. (Je k úvaze, zda by nebylo nejlepší zvýraznit, že jde o směr k vyhledávané Rybově mohyle.) 2) Červená TZT v úseku Leletice - Pod Špalkovou horou byla před nějakou dobou přeznačena delší oklikou přes TIM Vratečín. Nevím, jaký je důvod, každopádně už možná pominul, neboť původní (přímá) cesta je bez jakýchkoli problémů průchozí (ověřeno). Naopak sousední úsek Pod Špalkovou horou - Slavětín u Březnice (žst.) je v současnosti po těžbě dřeva obtížně průchozí a dokonce uzavřen páskami. Jelikož na vrcholu Špalkovy hory se stejně nenachází nic zajímavého, dávám k úvaze přeznačit TZT po zpevněné lesní cestě obcházející vrchol z jihu, což mírně ušetří stoupání a klesání.
Děkujeme za info. Na opravě již pracujeme. ZO BD/PB
barva značky:červená kdo nahlásil:Roman Hubáček
nejbližší obec:Písekdatum založení:23.3. 2024 (10:32:56)
název problému
Chybná nadmořská výška rozcestí Nové sedlo
popis problému
Nadmořská výška na ceduli rozcestí Nové sedlo, na červené asi 500 JV od rozcestí a turistické chaty V Živci v Píseckých horách, je 530 m. Dle vrstevnic je však cca 575 mnm.
řešení problému
Stejně jako předchozí závada byla již předána a opravena přelepkami. Karel Markvart
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Roman Hubáček
nejbližší obec:Písekdatum založení:23.3. 2024 (10:27:14)
Chybná nadmořská výška rozcestí U Honzíčka
popis problému
Kóta na ceduli na rozcestí U Honzíčka, rozcestí žluté a naučné stezky východně od Lesního hřbitova v Písku, je chybně 572 m, místo cca 505 m. Cifra patrně převzata z vrchu Honzíček asi 500 m SV od rozcestí, ten je 572 mnm. Nedaří se mi připojit soubor s mapou.
řešení problému
Předáno do Písku, bylo již přelepkou opraveno. Karel Markvart.
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Nikola Bílková
nejbližší obec:Vlastibořice 27datum založení:20.3. 2024 (13:43:31)
Chybějící značka
popis problému
Měli jsme modrou značku na stromě u domu. Strom byl původně nálet musel dolů kvůli drátům napětí. Takže značka tam není. Bylo by dobré doplnit. Je to směr z vesnice Vlastibořice od hospody na zámek Sychrov. Modrá trasa. Turistice a značení zdar, NB
řešení problému
Dobrý den, děkuji Vám za informaci. Dám si trasu do plánu svých revizí a vyrazím tam s barvami. S přáním hezkého dne Jaromír Růžička
barva značky:žlutá kdo nahlásil:značkařka Irena, Orlické hory
nejbližší obec:Luhačovicedatum založení:19.3. 2024 (11:16:52)
název problému
neprůchodná cesta po těžbě dřeva
popis problému
Chtěli jsme si projít žlutý lázeňský okruh v Luhačovicích od pramene “Aloiska” po hráz přehrady v Pozlovicích. Někde před “Gáborkou” jsme došli k cestě, která má díky transportu dřeva zcela stržený povrch. Vzniklo měkké jílovité kluziště na celou šířku cesty, po kraji se neprojde a porost okolo je tak hustý, že projít není možné. Jediné řešení: otočit se a zpátky. To samozřejmě není chyba místních značkařů, ale je třeba, aby to věděli, turistická sezóna se blíží.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Radomira Sedláková
nejbližší obec:Vyklanticedatum založení:19.3. 2024 (10:18:34)
věcná chyba
popis problému
Dobrý den, na rozcestníku v obci Vyklantice je uvedeno, že tamní kostel sv. Jana Nepomuckého je dílem Kiliána Ignáce Dientzenhofera. Ovšem kostel je již mnoho let podle průzkumů, které dělal profesor Mojmír Horyna, uváděn jako téměř jistě dílo Jana Blažeje Santiniho. Je to zdánlivě drobnost, oba byli baroknímu architekty, ale přece jen by bylo dobré to uvést na správnou míru. Děkuji za pochopení S pozdravem Radomíra Sedláková
řešení problému
Viz Umělecké památky od AV ČR.
kraj:Prahatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Václav Zelený
nejbližší obec:Kunraticedatum založení:19.3. 2024 (07:35:06)
Vykácený stromy se značkami
popis problému
V kunratické bažantnici bylo provedeno kácení stromů a s ním byly vykáceny i stromy s turistickými značkami.
Děkujeme za zprávu. Provedeme obnovu ZO AB
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Magdalena Schoffrová
nejbližší obec:Čermná ve Slezskudatum založení:13.3. 2024 (14:42:17)
stržen most přes řeku Budišovku
popis problému
Dne 25. 2. 2024 jsme měli v plánu turistickou trasu Čermná - Hadinka - Heřmánky. Bohužel, stržený most nám neumožnil přejít přes řeku Budišovku (za Čermenským mlýnem). Informace o neprůchodnosti trasy scházela.
řešení problému
Upozornění na zničený mostek je v Mapách.cz zaznamenáno. S.D.
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Jana Kapsová
nejbližší obec:Česká Vesdatum založení:13.3. 2024 (12:14:12)
Značení nesedí s mapy.cz
popis problému
Dobrý den, je možné, že problém byl již vyřešen. Šla jsem tam minulý rok v červenci, ale i tak stále v mapy.cz je značeno trochu jinde. Stezka tehdy byla značena velmi sporadicky, od hlavní cesty, od rozcestníku Česká Ves Hutě vedlo značení velmi neviditelně silně zarosteným pozemkem vysokou travou a trním. I v lese jsem měla problém najít správnou stezku. Značek bylo pramálo. Vypadalo to, že je stezka nově vytvořena. Posílám odkaz na celou mou trasu, kterou jsem šla a ta část, která byla zle značena je tedy od rozc. Česká Ves Hutě - směrem na Holčovice. https://mapy.cz/s/femaduvoso . Dle mého stopaře, který mi značil moji trasu je zelená od hlavní cesty trochu jinak. Jana Kapsová
řešení problému
Dobrý den ,děkujeme za upozornění, zasílám předsedovi Bruntálu, úsek prověříme. S.D.