Nový požadavek
Předáno příslušnému oblastnímu oddělení KČT
Uzavřeno
barva značky:žlutá kdo nahlásil:David Seibt
nejbližší obec:Omicedatum založení:12.11. 2017 (19:11:55)
Pokacený strom se značením
popis problému
Dobrý den, chtěl jsem Vás informovat o problému na žluté trase z Omic do Tetčic přes hájenku Na Bučíně. Na označeném místě na mapách bývala šipka žluté trasy o změně směru do leva na stromě, který je v současné době pokácený. A neviděl jsem ani žádné navazující značky a tento směr je nyní trochu matoucí. Opačný směr lze bez problému odhadnout a jít správnou cestou. S pozdravem David Seibt
řešení problému
Předáno předsedovi ZO Brno, který zařídí opravu pokud to počasí dovolí, tak ještě letos, pokud ne, tak až z jara příštího roku.
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Štěpán Zimmermann
nejbližší obec:Potštátdatum založení:9.11. 2017 (11:20:47)
neprůchozí žlutá TZT
popis problému
Zhruba 200 m severně od TIM Pod Kyžlířovem viz odkaz na mapy.cz končí žlutá TZT el. ohradníkem pro dobytek a zákazem vstupu na soukromý pozemek. V mapách je neprůchozí úsek dočasně smazaný.
řešení problému
Žlutá tasa č. 7832 mezi TIM PR 001 POTŠTÁT (BUS) A tim PR 006 je od 16.7.2020 opět volně průchodná. F.B. KKZ OL
barva značky:červená kdo nahlásil:Jaroslava Drbošalová
nejbližší obec:Modřicedatum založení:27.10. 2017 (21:01:39)
neexistující cesta
popis problému
Připojuji se k problému ,,neexistující cesta. Radíte ,,Svodidla je třeba obejít a silnici pozorně přejít".To nemyslíte vážně. Myslím, že není možné takovou frekventovanou nebezpečnou silnici bezpečně přejít.A to nevím, co by tomu řekla Policie, kdybychom tam ,,pozorně" přecházeli. Prosím, bylo by možné kromě odstranění nesmyslného ukazatele opravit i mapu?
řešení problému
Při průzkumu zmiňovaného místa bylo zjištěno, že není nutno přecházet silnici, ale lze ji podejít pod mostem po břehu řeky. Takto bylo již provedeno i přeložení červené značky.Tím považujeme tuto záležitost za vyřešenou.
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Kristýna Machová
nejbližší obec:Lestkov-Rašovicedatum založení:25.10. 2017 (16:44:19)
neprůchozí trasa
popis problému
Ze zříceniny hradu Egerberk směrem na Klášterec nad Ohří je v úseku Lestkov-Rašovice neprůchozí trasa (zarostlý neznačený terén, který místy vede přes louku s krávami...)
řešení problému
O problému víme, nicméně se nám ho nepodařilo zcela vyřešit. Dle předsedy ZO se to ale dá obejít. Problém vyřešíme v jarních měsících prosekáním křovinořezem.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Ondra
nejbližší obec:Kamenice, Herálecdatum založení:24.10. 2017 (20:29:49)
neznámá trasa
popis problému
Dobrý den, letos se havlíčkobrodští značkaři činili, za což jim patří velký dík. A k mému překvapení jsem patrně objevil další novou modrou trasu. Modré značky na mě vykoukli v Kamenici u Humpolce a pak také v Herálci. Zajímalo by mě kam tato trasa vede? Díky
řešení problému
Dobrý den jedná se o novou turistickou značku z rouzcestí Pod Oborou (na zelené TZT poblíž Mikulášovic) přes Kamenici, Herálec a Koječín do Radňova. V mapách cz je již zachycena. Předseda značení na Vysočině Pesler Martin
barva značky:červená kdo nahlásil:Martin
nejbližší obec:Modřicedatum založení:24.10. 2017 (14:47:27)
Neexistující cesta
popis problému
Ještě k předchozímu "vyřešenému" požadavku: řešením je zařídit přechod v místě, kde se tedy dle vás mají svodidla obejít a silnice přejít. A také upravit směrovku (a značení), která ukazuje nesmyslně do svodidel. Za současného stavu je přecházení této silnice hazardování se životy. Ta silnice ani nejde jen tak přejít, jedině riskantně přeběhnou, nedej bože s dětmi!
viz předchozí odpověď
barva značky:červená kdo nahlásil:Martin
nejbližší obec:Modřicedatum založení:22.10. 2017 (16:01:13)
Neexistující cesta
popis problému
Od směrovky Modřice-most není možné pokračovat dále na jih po červené podél Svratky. Brání v tom svodidla a frekventovaná silnice.
řešení problému
Svodidla je třeba obejít a silnici pozorně přejít. Jiné řešení není. Při rekonstrukci mostu přes Svratku došlo k takto nevhodnému umístění svodidel, které jsme zjistili až bylo vše hotovo. Oprava by představovala statisícovou částku, takže není řešitelná.
barva značky:červená kdo nahlásil:Petra Štroblová
nejbližší obec:Dobevdatum založení:22.10. 2017 (13:25:03)
název problému
Poškozený rozcestník na křižovatce cest
popis problému
Dobrý den Na křižovatce cest Stašov rozc. chybí směrovka s červenou trasou v obou směrech. Přítomna je pouze směrovka se žlutou trasou. Viz. foto. GPS: 49.3091244N, 14.0464978E Navíc v aplikaci mapy.cz není tento rozcestník vůbec značený. S pozdravem P. Štroblová
řešení problému
Chybějící směrovky byly objednány a po dodání je vyvěsíme. Proč jeho poloha není na Mapy.cz, to netuším - to je spíš otázka pro ně. Zdraví Karel Markvart.
barva značky:zelená kdo nahlásil:kaktus
nejbližší obec:Jincedatum založení:18.10. 2017 (22:55:06)
Chybná kilometráž na směrovkách
popis problému
Napřed hodnocení: Za poslední dva roky odvedli značkaři KČT v bývalém vojenském prostoru, nyní CHKO Brdy, ohromný kus práce, a to při pravidelném běžném obnovování ostatních tras. Zaslouží si potlesk. A teď problém: Dnes jsem vyrazil z Jinec po nové zelené trase směr Drahlín. Když jsem po 50 minutách ostré chůze došel k TIM Slonovec, jen jsem zíral - podle směrovky jsem ušel 2,5 km. Pokračoval jsem dál, na TIM Klouček (2 km podle směrovky) jsem došel za 25 minut a na TIM Drahlín rozc. (taky 2 km) jsem byl za něco víc než za 20 minut. Tak jsem se podíval do mapy a hned jsem viděl - vzdušnou čarou je to od jineckého nádraží na Slonovec zhruba 2,5 km, značená cesta se ovšem hodně kroutí. Doma jsem pak na mapy.cz přeměřil inkriminovaný úsek (Jince u mostu - Slonovec) a vyšly mi 4 km. V cestě jsem pokračoval dál a na jižním svahu Toku jsem četl na směrovkách pro úsek mezi TIM Seník pod Tokem a TIM Pod Tokem po modré 1 km. V reálu je to 0,5 km. Bylo by vhodné, kdyby kvalitní práci značkařů v terénu neznehodnocovalo podobné "měření".
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. V evidenci kilometráž opravena. V terénu bude částečně realizováno přelepkami, částečně novými směrovkami před novou sezónou, kdy by mělo proběhnout kompletní doznačení BRD.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Radek Galabov
nejbližší obec:datum založení:16.10. 2017 (10:44:33)
Chybějící značení
popis problému
Dobrý den. Při cestě od rozcestníku Čejovský kopec na jihozápad jsme došli na rozcestí (viz odkaz), na kterém nebylo pokračování trasy (na jih) nijak značené, patrně z důvodu nedávného kácení porostu.
řešení problému
Dobrý den děkujeme za nahlášení, případ prověříme a nedostatky odstraníme. Předseda kraje Vysočina Pesler Martin
barva značky:modrá kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Třebenicedatum založení:15.10. 2017 (11:33:44)
Oprýskaná směrovka
popis problému
Modrá směrovka 1031/6b na směrovníku "Třebenice, bus" oprýskává, několik písmen je již nečitelných. (Chybějící háček nad R ve slově přehrada je zřejmě chyba již z výroby).
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Byly objednány směrovky. Jakmile dorazí, budou vyvěšeny.
barva značky:červená kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Teletín (obec Krňany) a Vysoký Újezddatum založení:15.10. 2017 (10:34:12)
název problému
Nepřesná informace o krátkodobém uzavření
popis problému
Na směrovnících Teletín (49.8270253N, 14.4681267E) a Pexův Luh (49.8127283N, 14.4585058E) jsou umístěny tabulky s textem "TELETÍN - PEXŮV LUH / ÚSEK PĚŠÍ TURISTICKÉ TRASY JE V DŮSLEDKU KRÁTKODOBÉ NEPRŮCHODNOSTI DOČASNĚ UZAVŘEN". Obě tabulky jsou datovány rokem 2014, obě tabulky mají evidenční označení AB001p. Slovo "krátkodobé" navozuje nyní po třech letech dojem, že text již není aktuální a že tabulky jsou zde jen zapomenuté. Doporučuji odstranit z obou tabulek slovo "krátkodobé", popřípadě tabulku o uzavření trasy nahradit tabulkou, která by pouze varovala před výrazně zhoršenou průchodností z důvodu nezpracovaného rozsáhlého polomu.
řešení problému
Slovo krátkodobé je na místě, neboť tabulky jsou sice vyrobeny v roce 2014, ale již byly použity na několika místech. Zde jsou nainstalovány od jara, kdy byl velký polom na trase zjištěn. Bohužel i přes jednání s místně příslušnou obcí jsme průchodnost nedokázali zajistit a v přeznačení trasy jinými schůdnějšími a možná i hezčími místy brání nemožnost domluvy s vlastníky pozemků. Pokud bude situace s polomem trvat i do budoucna, budeme nuceni žlutou trasu zrušit bohužel bez náhrady.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Teletín (obec Krňany)datum založení:15.10. 2017 (10:16:51)
chybějící šipka odbočení
popis problému
Západně od Teletína chybí směrová šipka pro odbočení (i potvrzovací značka za odbočením) v místě, kde značená trasa z pěšiny vedoucí cca po vrstevnici (směrem k chatám če. 15 a če. 100) odbočuje kolmo doleva po spádnici směrem k potoku. Všímavý turista se může zorientovat nanejvýš podle směrové šipky pro opačný směr, která je z tohoto směru částečně viditelná. https://mapy.cz/s/27X7b
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. V tomto úseku je trasa dočasně uzavřena kvůli polomům a proto opravu provedeme společně s celkovou obnovou, jakmile skončí důvody pro uzavírku (polomy).
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Honza
nejbližší obec:Hrabstvídatum založení:10.10. 2017 (16:56:35)
Spadlý rozcestník
popis problému
Dobrý den, nedávno jsem objevil spadlý rozcestník "Pod Hrabstvím" na křižovatce modré a zelené značky mezi Údolím Setiny a Jakubčovicemi. A ještě by bylo dobré včas rozcestníky doplnit o upozornění, že na této zelené trase mezi uvedenými obcemi je nutno několikrát brodit přes potok. Děkuji
řešení problému
Dne 27.9.2017 zde byl umístěn nový dřevěný směrovník (rozcestník).
barva značky:modrá kdo nahlásil:Jan Martinec
nejbližší obec:Bytíz/Hájedatum založení:6.10. 2017 (14:14:06)
značka přerušená otevřením D4
popis problému
Nový úsek D4 Drásov-Háje přerušil průchod po modré v místě dálničního sjezdu mezi rozc. Svatý Ivan a Pod Spáleným vrchem, původní pěšina vedla přes současnou dálnici. Jediná schůdná pěší trasa vede po mostě silnice II/118, ale bude třeba nově vyznačit; bohužel most nepočítá s pěším provozem.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Značkaři již okolí procházeli a nyní řešíme bezpečný průběh trasy nebo její zrušení díky dlouhému průběhu po silnici. Do začátku sezóny bude proznačeno, nebo zrušeno.
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Jílové u Děčínadatum založení:3.10. 2017 (11:14:03)
název problému
oprava značení v okolí nepoužívané trati
popis problému
Bylo by vhodné přemístit TIM Jílové z nádraží, kde už léta nic nejezdí, dolu k zastávce autobusu, kde není nic. http://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/jilove_zst_3912_12.jpg Stejně je na tom i Malé Chvojno, kde je TIM u nepoužívaného nádraží místo u zastávky autobusu. http://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/libouchec_zst_UL047.jpg Objeveno při mapování pro Openstreetmap.
řešení problému
Děkujeme za upozornění, ale o tomto problému víme. Není ale pravdou, že léta tu vlak nejezdí, v r. 2015 ještě výletní vlaky jezdily a domníváme se, že jejich provoz v rámci turistického ruchu se snad znovu obnoví. Zřízení TIM u zastávek BUS zřejmě provedeme.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Bystřice nad Perštejnemdatum založení:3.10. 2017 (10:52:18)
chybí šipka
popis problému
Rozcestník ZD307 Bystřice nad Perštejnem - žst má jen jednu šipku, směr do města chybí. http://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/bystrice_n_p_zst_ZD307.jpg Objeveno při mapování pro Openstreetmap.
řešení problému
Děkuji za nahlášení, bude objednána a doplněna.
barva značky:červená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Rakovníkdatum založení:3.10. 2017 (10:33:45)
rozc. Papírna, vybledlé barvy
popis problému
Červená barva na směrovkách už moc červeně nevypadá. https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/papirna_0040_15.jpg Objeveno při mapování pro Openstreetmap.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky již jsou v soupisu objednávek na příští sezónu. Budou tedy vyměněny.
barva značky:červená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Lašovicedatum založení:3.10. 2017 (10:24:21)
rozcestník Lašovice žst
popis problému
Na rozcestníku Lašovice - žst jsou šipky (červená a modrá) jen ve směru na Pustověty, na opačnou stranu jsou až na kopci v místě oddělení modré od červené. Kdo přijede vlakem do Lašovic, neví kam vedou trasy na opačnou stranu. Možná je to tak schválně, nicméně je to zavádějící. https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/lasovice_rozc_zst_0040_10.jpg https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/lasovice_rozc_0040_10.jpg Objeveno při mapování pro Openstreetmap.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, směrovky byly objednány. Po dodání budou vyvěšeny.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Jitka Gregorová
nejbližší obec:Deštné v Orlickách horáchdatum založení:26.9. 2017 (22:07:20)
špatné směrovky.
popis problému
Za hotelem Panorama jsou na rozcestníku na Luisino údolí tři směrovky vzhůru do stráně - červená,modrá a žlutá, ale správná trasa = červená vede dolů pod kostelíkem. Ta na rozcestníku chybí. Stav na začátku srpna 2017.
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Závada odstraněna, směrovky jsou již v pořádku. L. Hradecký, značkař.
kraj:Prahatyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:cyklo značení kdo nahlásil:Karolína Pospíšilová
nejbližší obec:datum založení:18.9. 2017 (10:11:36)
přelepená cykloznačka samolepkou
popis problému
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli by bylo možné umýt/očistit cykloznačku v Praze u Šítkovské vodárenské věže, která směřuje cyklisty na Braník a Výtoň (A2), která je polepená samolepkou. Díky moc, hezký den, Karolína
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Předáno sekci cykloznačení k vyřízení. EDIT: Značení cyklotras v Praze má ve své správě Magistrát hl. města - je třeba Vaši připomínku poslat tam. Bohužel nemám konkrétní kontakt, na koho byste se měla obrátit. Zdraví Karel Markvart, KČT.
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:modrá kdo nahlásil:Marie Zemanová
nejbližší obec:datum založení:15.9. 2017 (15:31:53)
zarůstající rozcestník
popis problému
Dobrý den, rozcestník CB059, Hrdějovice MHD je zakrytý větvemi. Situace je zřejmá i z pohledu na Seznam Panorama, na situaci z roku 2014. V rámci běžné údržby značení by bylo vhodné větve ořezat, směrovky jsou nyní viditelné jen z pohledu do koruny stromu a chodníky zde procházejí po druhé straně silnice. S pozdravem, Marie Zemanová, česká komunita OpenStreetMap
řešení problému
Informace byla předána místnímu značkaři, aby na místo dojel a směrovky prořezal - dle obrázku je vidět, že je třeba i vyměnit dř. lišty za nové. Karel Markvart.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Marie Zemanová
nejbližší obec:Nemanicedatum založení:15.9. 2017 (15:16:04)
Chybějící ukazatele
popis problému
Dobrý den, z rozcestníku CB058 stále (nebo opět) zůstávají jen značka začátku trasy a směrová šipka vylepené na zastávce MHD, směrovky chybí - tedy pokud nebyly posunuty výrazně mimo zastávku MHD a prostor za ní. Situace je nyní shodná se stavem zasílaným 20.9.2016. Pěkný den, Marie Zemanová, česká komunita OpenStreetMap
řešení problému
Informaci jsem poslal místnímu značkaři a výtkou, proč ani po roce zde nejsou vyvěšeny směrovky. Karel Markvart 17.9.U zastávky MHD není vhodný objekt pro směrovky. Zřizovatel NS sem instaloval trubku pro směrovky a na ní byly také našimi značkaři vyvěšeny.Asi po roce mi hlásili, že trubka je vylomená těsně nad betonem a i s neporušenými směrovkami leží na zemi. Tak jsme směrovky zavěsili na nejbližší možný objekt - sloup veř. osvětlení asi 50 m od MHD, nejsou ale od zastávky bohužel přímo vidět, musí se kousek po značené trase popojít. Zakopávat směrovník v zástavbě vedle výpadovky na Prahu, kde je to v zemi samý kabel, se neodvážíme. Navíc, když neodolala profesionálně zabetonovaná trubka, tak by to stejně byla marná práce.
barva značky:červená kdo nahlásil:Karel Fojtík
nejbližší obec:Úvalydatum založení:14.9. 2017 (07:54:56)
název problému
chybí znasčení po vykácení prostoru
popis problému
Na trase Sv. Donát-Úvaly došlo k vykácení stromů a vyklestění keřů a tím zmizelo i pásové značení až k silnici / Hostín / .Uříznutou část stromu se značkou jsem postavil do směru , ale nevím jak dlouho tam vydrží . Občas na značku narazíte , ale jen ojediněle Mám dojem , že tam ještě dojde k úpravě cesty - vypadá to na rozpracovanost.
řešení problému
Dobrý den, děkujeme za nahlášení závady. Úsek trasy byl opraven doplněním několika značek. Značkaři PY.
barva značky:červená kdo nahlásil:Marek Adler
nejbližší obec:Podkozídatum založení:12.9. 2017 (21:55:33)
Chybí směrovka doprava
popis problému
U značky chybí šipka doprava. Vypadá to, že cesta pokračuje rovně, ale ve skutečnosti jde doprava.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Šipku domalujeme co nejdříve.
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:modrá kdo nahlásil:Marián Kyral
nejbližší obec:Frýdek-Místek, Nové Dvorydatum založení:11.9. 2017 (17:20:43)
Zakrytý rozcestník
popis problému
Rozcestník FM056, Frýdek (Nová Dvory, MHD) je zakryt živým plotem. Ze směru od Bruzovic je zcela neviditelný, ze směru od Frýdku téměř neviditelný. Nevědět, že tam někde má být, zcela jistě bych jej přehlédl. Dle funkce panorama na Mapy.cz trvá tento problém minimálně už rok. Jen je letos ještě více zarostlý. https://mapy.cz/turisticka?x=18.3911550&y=49.6943608&z=19&pano=1&base=ophoto&pid=46521548&yaw=0.321&fov=1.257&pitch=0.112 S pozdravem, Marián Kyral, česká komunita OpenStreetMap
řešení problému
V krátkě době (jak dovolí počasí) budou přemístěny směrovky o pár desítek metrů na betonový sloup ve směru trasy na Žermanice.
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:V. Pavlíček
nejbližší obec:Chvalčovdatum založení:10.9. 2017 (20:04:30)
Nesprávná výška rozcestníku Chvalčov
popis problému
Místo výšky 367 m n.m. by mělo být spíš 377 m n.m. na rozcestníku Chvalčov v obci Chvalčov u Bystřice pod Hostýnem.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, nadmořská výška bude přeměřena a na stávající tabulce opravena přelepkou. Na nových se již objeví správná.
barva značky:červená kdo nahlásil:Roman Mádle
nejbližší obec:Obecnicedatum založení:10.9. 2017 (11:29:31)
název problému
Poničené značení v lese u Obecnice
popis problému
Dobrý den, při včerejším (9.9.2017) výletu na Tok v Brdech jsem si všiml poničeného červeného značení v cca 1,5 km dlouhém úseku Obecnice (kraj lesa) - studánka u Kloboučku (viz odkaz na mapu). Značky na stromech jsou téměř neviditelné - pravděpodobně se je někdo snažil sedřít nebo smýt. (Pokud je mi známo, byla tato značka vyznačena teprve letos na jaře a v uvedeném úseku vypadá jak po 20 letech bez jakékoliv údržby...) S pozdravem Roman Mádle, Zdice
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. O závadě víme. Bohužel je to práce místních, kteří značení nepřijali. Bude ohlášeno jako přestupek na místně příslušný úřad.
barva značky:červená kdo nahlásil:Petrová Jitka
nejbližší obec:Mokrý Lom (osada Polžov)datum založení:27.8. 2017 (16:40:25)
odstranění turistické značky
popis problému
Dobrý den, ráda bych Vám oznámila, že bouřka, která minulý týden v pátek přešla osadou Polžov (obec Mokrý Lom), vyvrátila dub na soukromém pozemku, na kterém byla červená turistická značka. Strom poškodil dráty elektrického vedení, proto jej pracovníci firmy E-ON odstranily z dosahu vedení a majitel dřevo zpracoval. Na www.mapy.cz jsem dohledala polohu odstraněného dubu - 48.8419917N, 14.5368219E. V tomto místě turistické trasy nyní turistická značka chybí. I já sama ráda chodím podle Vašeho značení a považuji proto za vhodné informovat Vás a doplněním značky usnadnit cestu dalším turistům. S pozdravem J. Petrová
řešení problému
Informaci jsem poslal místnímu značkaři, aby na místo dojel a značku doplnil. Karel Markvart. 17.9.Zjistili jsme, že na stromě byla jen potvrzovací značka a navíc hned za ním je označená další křižovatka. Byla i tak raději namalována náhradní značka.K.M.
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Ondřej Vicenec
nejbližší obec:Hnátnicedatum založení:25.8. 2017 (11:54:32)
Úprava značení
popis problému
Dobrý den, chtěl bych poprosit o úpravu značení zelené tur. trasy. Bylo by za potřebí z klasického značení zelené trasy udělat značku s šipkou doleva. Bydlím nedaleko směrníku a mnoho turistů k nám zabloudilo a ptá se kudy po zelené protože není uveden směr cesty.