Nový požadavek
Uzavřeno
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Matouš Vanča
nejbližší obec:Kozlydatum založení:16.6. 2019 (15:31:38)
spadlý rozcestník
popis problému
Dobrý den, pro jistotu hlásím vyvrácené TIM Nad Kozelskou roklí (u obce Kozly, okres Česká Lípa). Zpozorováno již před měsícem, zapomněl jsem bohužel ohlásit dříve, takže možná mezitím došlo k nápravě, ale v hlášeních to tu nevidím.
řešení problému
Dobrý den, děkuji Vám za informaci. Na problém byl upozorněn vedoucí značkařského obvodu. Slíbil, že v nejbližší době zajistí nápravu. Jaromír Růžička
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Josef Šejna
nejbližší obec:Dluhoštědatum založení:16.6. 2019 (10:32:30)
prúchodnost trasy
popis problému
Žlutá trasa z Benešova nad Černou směr Velké Skaliny je v obci Dluhoště neprůchodná,při východu z obce směr Skaliny, je cesta přehrazena el.ohradníkem.Zkoušeli jsme pastvinu obejít ale narazili jsme na neprostupné houštiny
řešení problému
Po zjištění vlastníka neprůchodného místa jsem na místě zjistil, že se jedná o pastvinu ohraženou el. ohradníkem, který má na obou vstupech rozpojovací madla. Na místě jsem se setkal se zástupkyní majitele pastviny, která mě ujistila, že turisti po pastvině běžně procházejí bez nebezpečí napadení skotem, protože se jedná se stádo mladých telat bez dospělých kusů a bez býka - budou tam až do podzimu.Po vyjeté cestě po pastvině se chodí, protože původní úvozová polní cesta je už léta dokonale neprůchodná (navezené hromady kamení z okolích pozemků atd). Obecní úřad Benešov nad Černou cestu plánuje rekultivovat až bude mít fin. prostředky na buldozer a pracovníky, protože se jedná o historickou spojovací cestu mezi osídlením. Do nejbližší objednávky směrovek objednám TABULKY " PO VYJETÉ CESTĚ.."
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Josef Šejna
nejbližší obec:datum založení:16.6. 2019 (10:22:24)
barva
popis problému
TIM ve Slavonicích na náměstí má jednu směrovku bez barvy ,domnívám se ,že červená.Já jsem šel po naučné stezce "Graslova stezka",značení hrozné.To asi ale není záležitos KČT.Přátelé objížděli Slavonice na kolech a po návratu prohlásili,že značení turistické nestálo za nic.To jsou jejich slova,já nemohu říct jaký úsek,jaká barva.
řešení problému
Dobrý den, oveřoval jsem ty směrovky ve Slavonicích a obě bezbarvé jsou v pořádku - jedna na hranice a druhá k nástěnné mapě. Tam žádné barvy do hrotu ani nepatří. Graselovu stezku opravdu KČT neznačí - tu musíte reklamovat na zřizovatele, Města Slavonice. Pokud Vaši kamarádi bloudili na pásových pěších trasách, musel bych vědět, kde konkrétně - obecně vím, že okres J.Hradec má značení kvalitní a připomínky, že by tu někdo bloudil, prakticky nedostáváme.
kraj:Prahatyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Matěj Pluhař
nejbližší obec:Prahadatum založení:8.6. 2019 (20:17:42)
překážka
popis problému
Dobrý den, na souřadnicích 50.1076708N, 14.5221017E nelze prpjít modrou turistickou značkou směr Kejřův mlýn - je tam stavba a zábrana v průchodu. Obchůzka není značena, někteří turisté chodí i přes zákaz skrze okraj stavby. Děkuji za případné vyznačení obchůzky nebo o řešení přímo se stavbou. Děkuji. PLUHAŘ
řešení problému
Trasa projita. Na místě žádná překážka nebyla a trasa byla průchodná. Děkujeme za nahlášení. ZO Praha.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:ostatní kdo nahlásil:Martin Jandura - SPINDL.info
nejbližší obec:Špindlerův Mlýn - centrumdatum založení:7.6. 2019 (14:28:44)
V centru Špindlerova Mlýna chybí 4 klíčové rozcestníky
popis problému
Dobrý den, na reakci mnoha klientů vás musíme upozornit, že přímo v centru Špindlerova Mlýna vám chybí již delší dobu všechny čtyři hlavní rozcestníky - ukazatele. Zde jsou jejich GPS pozice: 50°43´29.5"N 15°36´30.6"E - most u Dolské 50°43´31.3"N 15°36´21.2"E - rozcestník u Bílého mostu 50°43´27.3"N 15°36´15.0"E - rozcestník na náměstí - viz příloha 50°43´27.3"N 15°36´15.0"E - rozcestník u autobusového nádraží Bohužel se jedná o klíčové rozcestníky s mnoha směry. Neboť vlastníme infocentrum ve Špindlerově Mlýně, můžeme vám potvrdit, že rozlobených a rozpačitých klientů je opravdu mnoho... Pokud byste nám dali zprávu, kdy budou tyto rozcestníky opraveny, bylo by to fajn. O tomto problému vědí rovněž na TICu Města Špindlerova Mlýna, tak bychom rádi věděli o nápravě před hlavní sezonou. Děkujeme vám za opravu. S přátelským pozdravem Martin Jandura - SPINDL.info 605 352 767
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Závada byla odstraněna 2018/2019, omlouváme se za pozdější reakci zde. KKZ HK
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Jana Pírková
nejbližší obec:Šediviny, Deštné v Orlických horáchdatum založení:4.6. 2019 (08:34:02)
Odpadlá směrovka
popis problému
Uvolnil se šroub u směrovky a směrovka spadla na zem.
řešení problému
Děkujeme za všímavost a nahlášení. O problému víme, je zde poničený celý směrovník pádem a v nejbližší době dojde k instalaci nového. Poté budou směrovky opět řádně upevněny. Lad. Hradecký, ZO RK.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Vojtěch Havlík
nejbližší obec:Kladrubcedatum založení:3.6. 2019 (07:50:31)
název problému
přeznačení úseku tur. trasy a cyklotrasy
popis problému
Dobrý den, prosím o přeznačení tur. trasy a cyklotrasy podle mapy. V obci Kladrubce /Plzeň-jih, u Nepomuka/ je značená tur. trasa i cyklostezka úsekem do "Průjezd zakázán". Ulice nemá označení. V mapách je trasa zanesená po silnici 3. třídy. Prosím o přeznačení a doplnění . Cyklotrasa je č. 31. Tur . cesta je zelená. Děkuji Havlík
řešení problému
Zelená pěší trasa KČT je vyznačena zmíněnou ulicí a stejně tak je zakreslena v turistické mapě KČT č. 35 Brdy Třemšínsko. Jedná se o veřejnou obecní komunikaci a není žádný důvod ji pro pěší turisty překládat. Administrátory webu Seznam.cz upozorníme, aby svůj zákres opravili dle skutečnosti K cyklotrase č. 31 - dle vyjádření přdsedy cykloznačení Plzeňského kraje je cyklotrasa vedena obcí po hlavní silnici. Pokud si někteří cyklisté trasu zkracují, neení možné to z naší strany ovlivnit. Předseda Krajské komise značení Plzeňského kraje Vladislav Sajdl.
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Ondra
nejbližší obec:datum založení:2.6. 2019 (23:49:35)
Stezka končí uprostřed lesa
popis problému
Někde uprostřed lesa u mýtiny mezi rozcestím "Svitačka - tábořiště" a Hradištěm po cestě od hradu Trosky do Mladějova po modré, je rozcestí. Modrá stezka, která tudy jako jediná prochází, tady záhadně končí. Vydal jsem se postupně cca 1 km všemi směry, ale pokračování modré stezky jsem nikde nenašel.
řešení problému
Dobrý den, prošel jsem celou zmíněnou trasu a již je vše v naprostém pořádku. Nyní tam zabloudí pouze ten, kdo zabloudit vysloveně chce :-) S přáním hezkého dne Jaromír Růžička
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Ondra
nejbližší obec:Rejcharticedatum založení:2.6. 2019 (23:34:35)
název problému
Stezka vede přes několik soukromých pozemků
popis problému
Od rozcestí "Nad Sv. Annou", poblíž obce Horní Bohdíkov, vede tato stezka několika soukromými pozemky s ohradníky. U vstupu k jednomu z nich (nahoře v kopci nad zmiňovaným rozcestím) je cedulka se zákazem vstupu na pozemek a varováním, že je zde chován plemenný býk. Dále potom na téže stezce o několik kilometrů dál před Kozí skalkou na okraji lesa vede stezka přes další pozemek s ohradníkem a tentokrát i se závorou. Tento ohradník už jsem nechtěl přelézat a vrátil jsem se asi o kilometr zpátky na rozcestí "Pod lázeňským vrchem", odkud jsem došel po modré do Velkých Losin. Původně jsem chtěl dojít po žluté až do Šumperku, ale nechtěl jsem riskovat, že někudy neprojdu.
řešení problému
Dobrý den ! Bohužel je to u nás celorepublikový problém, který by se měl již řešit. Některým zemědělcům v zásadě nevadí, že tam turisté chodí (pokud za sebou zavírají ohradníky), někteří vybudovali branky pro turisty. To, že je zde tabulka se zákazem vstupu, je víceméně alibistické řešení, které stejně nemá právní platnost. Chovatelé dobytka jsou pojištění, i když chápu, že Vám to v terénu nepomůže. Dobytek se nevyskytuje na trasách stále, spíše nahodile. Přeložení tras často není možné. Tam, kde to jde, to uděláme (viz nedávno přeložka Hynčice n/M – Potůčník). Takže zatím mohu pouze doporučit tomu, kdo se chodit mezi skotem bojí, volit jinou trasu. Je to opravdu velmi složité řešit se stovkami soukromých vlastníků. Někteří jsou ochotni, někteří vůbec… V každém případě děkuji za info, v blízké době se tam vypravím monitorovat současný stav.( v květnu tam procházel i známý turist. pochod Pivovarská čtvrtka- žádný problém mi nikdo nehlásil) David Mičunek ZnO ŠU-JE
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr Stasa
nejbližší obec:datum založení:30.5. 2019 (10:53:27)
Chybna vzdalenost
popis problému
Dobry den, domnivam se, ze na rozcestniku RK269 je uvedena vzdalenost na Cihak (20.5 km) nesmyslna. Hrubye odklikani po cervene TZ na mapy.cz mi dava vzdalenost cca 11 km. Petr Stasa
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Došlo k mylnému zadání při výrobě směrovky (rozdíl 10 km) a přehlédnutí špatné vzdálenosti při vyvěšování. Je to naše chyba. V letošním roce dojde k plánované výměně směrovek na tomto TIM, údaje budou již správné. Lad. Hradecký, ZO RK.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Vlastimil Vašťák
nejbližší obec:Nová Dědinadatum založení:27.5. 2019 (12:49:07)
chybějící vyznačená odbočka trasy
popis problému
Dobrý den Prosím o vyznačení odbočky modré trasy ve směru od Tabarky. Trasa se stáčí nahoru do kopce ale v tomto směru je špatné viditelná. Na stromě je pouze obyčejná značka, vzhledem k tomu že cesta po které jsem přišel pokračuje i rovně není jisté kudy se má jít. Vyznačení odbočky by pomohlo. Děkuji
řešení problému
Předáno Zo kroměříž prověří aopravý.
barva značky:červená kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Želkovicedatum založení:27.5. 2019 (01:10:11)
název problému
Nesoulad malované šipky s nasměrováním směrovky
popis problému
Pokud malovaná šipka směřuje o 90° jinam než plechová směrovka, působí to poněkud matoucím dojmem. Nebylo by vhodnější pro směrovky použít třeba dřevěný sloup v místě odbočení naproti přes ulici? Takto lze malovanou šipku vyložit tak, že by turista měl vyrazit po silnici na západ do Libomyšle, a směrovka na plotě určená pro tentýž směr červené by zase šla vyložit tak, že se má naopak jít po silnici na východ do Bykoše, ačkoliv ve skutečnosti se má jit po cestě k jihu po cestě, na které z rozcestí ani žádná značka není vidět - řekl bych, že první značka je až asi 60 metrů za odbočením.
řešení problému
Malovaná šipka upozorňuje na odbočení před křižovatkou, plechová směrovka ukazuje směr odchodu od směrovníku. To, že za pár metrů trasa odbočuje oznamuje právě ta malovaná. V každém případě necháme na místě prověřit a pokud bude možnst přemístění směrovek, přemístíme. Prosím, pokud by bylo možné udávat při zadávání případů odkaz na mapy.cz. Děkujeme.
barva značky:červená kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Málkovdatum založení:27.5. 2019 (00:55:19)
Dožité směrovky
popis problému
Směrovky v Málkově už mi připadají docela zralé na výměnu.
Děkujeme za nahlášení. Směrovky objednány. ZO BE
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Martin Šeda
nejbližší obec:Kněžicedatum založení:26.5. 2019 (21:33:47)
Vyvrácený rozcestník
Vyvrácený rozcestník.
Opraveno.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Martin Šeda
nejbližší obec:Kněžicedatum založení:26.5. 2019 (21:29:57)
Strom se značkou uříznut
popis problému
Strom se značkou je uříznutý a postavený na pařez.
Značení doplněno
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Tedesková Kateřina
nejbližší obec:Bludovice Nový Jičíndatum založení:26.5. 2019 (12:38:19)
Přesměrování trasy nebo zrušení
popis problému
Dobrý den, Chtěla bych vás poprosit o změnu nebo zrušení zelené trasy přes Bludovice. Důvod je takový ,že trasa navádí turisty přes naše pastviny kde je chovný býk a pak se tito lidé snaží přejít přes náš objekt kde máme puštěné psy. Je to z důvodu bezpečí. Trasu jsem zakroužkovala žlutě. Děkuji Tedesková
řešení problému
Ve svém mailu jste psala o žlutém zakroužkování trasy. Nic takového jste ale neposlala. Podívejte se na to, a případně pošlete mail znovu a celý. M. Karas.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Martin Voldrich
nejbližší obec:Prickydatum založení:26.5. 2019 (10:52:34)
Zničený rozcestnik
Zlomený rozcestník
řešení problému
Smerovník není v nači evidenci a ny trasa
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:David Běle
nejbližší obec:Dolanydatum založení:26.5. 2019 (09:04:11)
název problému
Značení navádí do oploceného pozemku
popis problému
Dobrý den, je třeba provézt úpravu značení, aby turisté nebyli naváděni do soukromého oploceného pozemku. Již několikrát došlo ke zničení závory. Turisté, když po čase zjistí že jsou v ohradě, nevracejí se a ničí plot, aby se dostali zpět na značení. Děkuji David Běle, 777004289
řešení problému
Kontrolou situace na místě bylo zjištěno, že výhledu na turistické značení braní složená halda bioodpadu (větví). Dále dle majitelky pozemku plot neponičili turisté, ale myslivci při navážení materiálu. Přesto bude z naší strany provedena oprava značení a pro lepší orientaci turistů bude v místě instalován značkařský kolík. Předseda Krajské komise značení Plzeňského kraje Vladislav Sajdl.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Aleš Peregrin
nejbližší obec:Martinice v Krkonošíchdatum založení:26.5. 2019 (08:19:58)
Upadlý ukazatel
popis problému
Jeden ukazatel z rozcestníku jsem našel na zemi.
barva značky:modrá kdo nahlásil:DD
nejbližší obec:Mukařovdatum založení:26.5. 2019 (04:33:29)
relikt odbočky (?)
popis problému
V Mukařově naproti charitnímu domu kard. Berana je na stromě modře vyznačená dvojitá odbočka (z modré trasy 1049) . Zkusil jsem se po ní vydat, po třech nebo čtyřech značkách (odhadem 150m) se trasa dostává na mýtinu, kde mimo jiné též se skáceným lesem zanikla cesta, po níž ta odbočka zřejmě vedla (nedokázal jsem určit, kam to tedy vlastně vedlo). Odbočka není odkazována z TIM v Mukařově ani není na mapy.cz. Možná to je něco starého. Každopádně vám to tam pořád straší :)
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Bohužel takto to dopadá, když si někdo vyznačí trasu "na černo" našimi značkami. KČT s tímto nemá nic společného a autor je neznámý, tedy ani podání přestupku nic neřeší. Zákon o turistickém značení je v nedohlednu a tak podobné problémy mohou stále vznikat. KKZ Stč kraje.
barva značky:zelená kdo nahlásil:DD
nejbližší obec:Jílovištědatum založení:20.5. 2019 (23:20:47)
zničený rozcestník
popis problému
Rozcestník U nádrže (PZ082) byl na jednom ze stromů, které v místě povalila vichřice. Z rozcestníku zbyla jen na stromě přitlučená podkladná destička a zespodu namalovaná ukončovací značka zelené trasy 3002. (Cedule také zmizely.) Jinými slovy tento rozcestník již fyzicky neexistuje. Ps: nepodařilo se mi odeslat fotku, protože je příliš velká. V případě zájmu vám ji mohu zaslat na email.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Zmizení (pravděpodobně odcizení směrovek z padlého stromu) již evidujeme. Do odklizení polomu nebudeme nové směrovky instalovat. ZO PZ
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Miroslav Suchý
nejbližší obec:Bílovice nad Svitavoudatum založení:18.5. 2019 (20:16:26)
Chybí TIM BO133 Pomník R. Těsnohlídka
popis problému
Na žluté trase spojující Těsnohlídkovo údolí a Resslův památník by měl být TIM BO133 "Pomník R. Těsnohlídka". TIM je jak na mapy.cz, tak ve vašem plánovači. Na místě jsem žádné směrovky nenašel. Nalezeno při mapování pro OpenStreetMap
Nejde o chybu.
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Jiří Brajer
nejbližší obec:Jeseníkdatum založení:16.5. 2019 (08:25:05)
Nedostatečné značení
popis problému
Poukázání na chybějící značení mezi Křížovým vrchem a Mýtinkou v okolí pramene Lesní muž. Při chůzi jen podle značek je obtížné se zorientovat.
řešení problému
Dobrý den. Děkuji za informaci o vykáceném úseku trasy. Obnova proběhla v roce 2018. Provedeme tedy obnovu mimořádnou a trasu dáme do pořádku. DM, značkařský obvod Šumperk-Jeseník
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:ostatní kdo nahlásil:Blanka Sedlická
nejbližší obec:Růžovádatum založení:14.5. 2019 (08:02:46)
značení chybí
popis problému
Turistické značení naučné stezky od vyhlídkové věže Růženka končí u panelu Nová Ves, dále je pole a louky bez značek.
řešení problému
Do kritického místa byl doplněn kolík se značkou
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:DD
nejbližší obec:Kostelec nad Labem, Sojovicedatum založení:6.5. 2019 (23:27:20)
2 chybějící TIM (?)
popis problému
Dobrý den, dnes jsem asi 10 minut na kosteleckém náměstí hledal začátek červené trasy 0002 (TIM). Díval jsem se na všechny stromy i sloupy. Opravdu jsem tak slepý, že jsem to nenašel? Nebo to tam vážně není? Jinak jsem dnes tuto trasu prošel do Lysé nad Labem a musím vás pochválit, je značena opravdu skvěle. Jediná výjimka je úsek před Sojovicemi, kde není značen asi 500metrový úsek kolem mostu - vzhledem k tomu, že se k němu jde po louce, bych na něm čekal velkou zdaleka viditelnou značku. Na mapy.cz i v Plánovači tras je dokonce před mostem rozcestník, ale tento tam v reálu bohužel není.
řešení problému
Dobrý den. V oblasti Sojovic (Lysá, atd) se nyní připravuje velké přeznačení právě kvůli novému mostu u Sojovic a tzv rozdvojení barev. Bude zde probíhat i přeznačení (např v Podbrahách. Vámi zmiňovaný rozcestník u mostu tedy již osazen nebude. Červená se z pobřežní cesty přesune. Akce bude probíhat co nejdříve a budou zkontrolovány všechny TIM v okolí. ZO PY
barva značky:zelená kdo nahlásil:Václav Novotný
nejbližší obec:Divoky, část obce Zdounkydatum založení:5.5. 2019 (12:13:08)
Chybí značení
popis problému
Zelená TZ Divoky - Bunč není asi 300 metrů nad studánkou U hájenky značena. Narazili jsme na neprůchodné náletové křovisko výšky dospělého člověka. Jeho stáří 8 - 10 let snad svědčí o době trvání absence značení v tomto úseku? K hledaní křižovatky s modrou značkou, obě zelená a modrá vedou k chatě Bunč, jsme použili navigaci. Nalezli jsme průchod poměrně řídkým lesem, viz foto.
Trasa je v letošní obnově.Za KKZ Zlín Pisklák
barva značky:modrá kdo nahlásil:Jiří Marák
nejbližší obec:Kralice nad Oslavoudatum založení:5.5. 2019 (11:50:48)
Změna směru
popis problému
V křižovatce modré turistické značky a lesní cesty směřující do obce Sudice je poškozená šipka(vlivem upadlé kůry se tváří jako pásová značka), ve směru modré trasy chybí potvrzovací pásová značka.
Vyřešeno a doplněno
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:zelená kdo nahlásil:Jiří Bortel
nejbližší obec:Olomouc-Radíkovdatum založení:2.5. 2019 (20:24:10)
Poškození rozcestníku
popis problému
Rozcestník "Boží muka nad Radíkovem" je poškozen - viz příloha.
řešení problému
Obnova trasy byla dělána v roce 2019 a následně byly nové směrovky vyvěšeny v říjnu 2020. F.B KKZ OL
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Žalhosticedatum založení:2.5. 2019 (12:14:09)
chybějící TIM
popis problému
TIM Žalhostice - žst, chybí šipka s barvou, zůstala jen laťka s cedulkou sponzora. Je to vidět i na Panoramě, stav nezměněn https://mapy.cz/s/3rFRM Objeveno při mapování pro openstreetmap.
řešení problému
Směrovka byla odcizena. Bude objednána a doplněna
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:modrá kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Hoštkadatum založení:2.5. 2019 (09:49:35)
chybějící TIM
popis problému
Všechny stromy od nádraží k silnici uřezány. V celém úseku chybí značení i výchozí TIM. Objeveno při mapování pro openstreetmap.
řešení problému
Směrovky i značení bude doplněno.