Nový požadavek
Přijato
Předáno příslušnému oblastnímu oddělení KČT
Uzavřeno
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Dominik Haž
nejbližší obec:Stanovicedatum založení:10.8. 2017 (11:46:46)
Značení cesty na Braunovů Betlém
popis problému
Dobrý den, jménem společnosti Revitalizace KUKS a na základě podnětů od návštěvníků Informačního centra Kuks bych Vás chtěl požádat, jestli by nebylo možné přidat směrovku na křižovatku silnic III/29920 a 29915 v obci Stanovice (viz. mapa), kde vede červená značka a pokračuje dále směrem na Křížovou cestu 21. století a především na Braunův Betlém. Problémem je, že na křižovatce je klasické značení pro motorová vozidla, které ukazuje, že k Braunovu Betlému je nutné dát se směrem na obec Žireč. Řada lidí pak jde i pěšky po silnici do Žirče a odtamtud k Betlému, protože třeba nevědí, že k Betlému mají jít po červené a orientují se tak na základě toho jediného značení, které se na daném místě nachází, ale které platí pouze pro motoristy. Vím, že se nejedná o klasické rozcestí, ale spíše o ne úplně přehledné místo, které může některé lidi jednoduše zmást. S pozdravem, Dominik Haž Revitalizace KUKS o. p. s.
instalovány nové směrovky
barva značky:modrá kdo nahlásil:Zdeněk Pražák
nejbližší obec:Ostřetíndatum založení:8.8. 2017 (18:15:21)
chybějící TIM PA091
TIM PA091 Valy po tvrzišti Hrádek nebyl nalezen
není instalován
kraj:Karlovarský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Martin Štreit
nejbližší obec:Luh nad Svatavoudatum založení:7.8. 2017 (17:41:46)
Chybějící značení
popis problému
Dobrý den, ozval se nám uživatel, který přišel po cestě z Oloví na TIC Hřebeny - u přejezdu. Už po cestě asi v délce 200m viděl modré turistické značky. Po překročení přejezdu směrem k řece a mostku již nenašel žádnou značku, byla tam cedule soukromý pozemek. Uživatel pak pokračoval směrem na Hartenberg. Chtěl bych se zeptat, jestli ještě pořád pokračuje modrá značka do Luhu nad Svatavou a pokud ano poprosil o revizi na místě. Děkuji a hezký den Martin Štreit, kartograf Mapy.cz
řešení problému
Hřebeny - na Mapy.cz je to správně, TIM U přejezdu jsme zrušili, modrá vede k nádraží (TIM), dál ke hradu (TIM) a svážnou cestou do Luhu nad Svatavou. Takže do Luhu modrá vede, jen hezčí cestou.:-) A omlouváme se za pozdní reakci.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Alena Klobásová
nejbližší obec:Lopeníkdatum založení:6.8. 2017 (14:02:18)
Nevyznačen směr trasy
popis problému
Mapa 92 (7. vydání 2014) neodpovídá www.mapy.cz Cesta z Malého Lopeníku po žluté na mapě protíná cyklotrasu (ta na www.mapy.cz už není uvedena) a pokračuje stále stejným směrem dolů. Ve skutečnosti žlutá končí na asfaltce a není jasné, kam pokračuje. Chybí tam šipka s názvem, kam žlutá směřuje. Dle www.mapy.cz je žlutá trasa posunuta vlevo po asfaltce, což jsme na místě bez možnosti se připojit na internet absolutně nepochopili a byli jsme nuceni se vrátit na jistotu stejnou trasou po zelené do Lopeníku. Vzhledem k tomu, že už nás tato mapa 92 vypekla předešlý den, opravdu zvažte, zda není čas na její aktualizaci.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Tato mapa se nyní připravuje k aktualizaci (v pravidelném cyklu).
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:cyklo značení kdo nahlásil:Alena Klobásová
nejbližší obec:Květnádatum založení:6.8. 2017 (13:47:31)
Absence a chyby značení
popis problému
1. Koupila jsem si poslední vydání mapy č. 92 z roku 2014.Fyzické cykloznačení z Květné neodpovídá ani mapě, ani www.mapy.cz. Skutečné značení na místě je takové, že cyklotrasa na Velkou Javořinu vede z Květné souběžně se zelenou v lesním nesjízdném terénu. Po cca 100m se dostaneme k rozcestníku, kde vede žlutá, kde je označení i cyklotrasy, ale chybí šipky kam cyklotrasa má směřovat. Dle www.mapy.cz zde ale žádná cyklotrasa vůbec nemá být. Dle papírové mapy je asi o 150 m dál. V terénu žádná taková trasa není. 2. Žluté značení, které je v papírové mapě a kopíruje naučnou stezku už na www.mapy.cz není, ale v terénu značky ještě částečně jsou. 3. Cyklotrasa z Květné na Velkou Javořinu kolem koupaliště, jak je uvedena na www.mapy.cz není v terénu vůbec značená. Je tam krásná asfaltka, která vede až k lesnické maringotce, tedy daleko daleko za U šajby. Tedy plnou čáru. 4. V papírové mapě chybí dokončené označení trasy u Velké Javořiny 5052A, není jasné tedy proč by měla cesta končit "nikde". Pod názvem prm. Veličky. Doporučuji předělat papírovou mapu, protože kdo si ji další koupí a bude mít v plánu z Květné na Javořinu na kolech, tak se nedostane a má skažený celý den. Stejně tak projít nebo projet cestu na Velkou Javořinu, je zde moc chyb.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, závady byly předány cykloznačkařům, pěší trasy byly obnoveny.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Ondra
nejbližší obec:Bezděkovdatum založení:6.8. 2017 (13:18:49)
Nová zelená?
popis problému
Dobrý den, nedávno jsem jel na kole z Bezděkova (Havlíčkobrodsko) směrem na Vadín a asi po 700 m jsem v lese narazil na klasickou zelenou značku. Jeden směr vedl ke Krásné Hoře a druhý odhaduju ke Kvaseticím. Jedná se o novou trasu nebo jde jen o nějaké místní značení? Děkuji
řešení problému
Dobrý den jedná se o novou značenou trasu mezi Okrouhlicí a Radňovem, již proběhlo i její zakreslení a tak se brzy objeví i v mapách.
barva značky:červená kdo nahlásil:Jakub Sýkora
nejbližší obec:Mokrskodatum založení:6.8. 2017 (13:14:29)
chybně uvedená nadmořská výška
popis problému
PB114m Na tabulce je nadmořská výška 292 mnm, správně je spíš 392. Aspon nebudou mit turisti pocit, ze vylezli za takovou chvilku bezmala 200 vyskovych metru (rozhledna 480).
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Chybička se opravdu vloudila. Byla objednána nová tabulka.
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:modrá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Lbíndatum založení:5.8. 2017 (20:45:12)
Text na směrovce
popis problému
Na modré směrovce z LT019 Lbín k Varhošti (číslo podle Plánovače tras, na fotografii mi označení přijde jako LT213) je mezi cíli Homolka a Sedlo pod Varhoštěm uvedeno Dále po žluté, ačkoli trasa je modrá až do sedla.
řešení problému
Děkujeme za upozornění a text směrovky upravíme VN
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Čeřeništědatum založení:5.8. 2017 (20:37:58)
Uvolněná směrovka
popis problému
Dobrý den. Na TIM UL113 Sedlo pod Varhoštěm je žlutá směrovka do Čeřeniště (označená zřejmě chybně UL 133a) uvolněná, drží pouze za horní část.
Děkujeme. Tabulka připevněna. VN
barva značky:žlutá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Skutečdatum založení:5.8. 2017 (20:21:51)
Chybějící šipky
popis problému
U odbočení žluté od Kaňonu za Modráčkovým lomem doleva není šipka - vhodné doplnit. U zelené od Kamenného valu směrem do Skutče odbočení doleva poblíž lomu Vamberák je poražen strom se značkou a zatím leží při cestě - vhodné doplnit šipku doleva.
řešení problému
CELÁ TRASA JE V REKONSTRUKCI, BUDE DOPLNĚNO.
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Skutečdatum založení:5.8. 2017 (20:07:59)
TIM CR209, CR238 - směrovky nenalezeny
popis problému
V přehledu i mapě KČT je uveden TIM Kaňon, vyhlídka (odb.) CR209, v přehledu dále CR238 na konci odbočky. Na místě jsem žádné směrovky nenalezl - možná jsem se špatně díval, možná chybí opravdu.
rekonstrukce trasy
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Dalibor Žák
nejbližší obec:datum založení:4.8. 2017 (21:11:33)
Chybějící TIM
popis problému
Dobrý den, v Karviné u vlakového nádraží byl pokácen strom na kterém byl umístěn TIM Karviná (ŽST). Ten tím pádem chybí.
řešení problému
Červená trasa od ŽST Hor. Suchá až po ŽST Karviná se letos bude bez náhrady rušit.TIM Karviná (ŽST) tak stejně přestane existovat. Zdá se, že nám již někdo ušetřil práci. M.K.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Josefovdatum založení:3.8. 2017 (21:09:34)
Nesoulad kilometráže
popis problému
Na TIM NA439 Josefov, pevnost je uvedeno k nádraží 2 km, když se pokračuje směrem k nádraží, na odbočce k hřbitovu je místo kratší vzdálenosti je tam 2,5 km, a u NA603 Josefov most stále 2 km.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:ostatní kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Jaroměřdatum založení:3.8. 2017 (21:04:20)
Směrovky od jiného TIM
popis problému
Na TIM NA070 Jaroměř přejezd je i směrovka, která by dle čísla měla patřit k jinému TIM.
barva značky:zelená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Litomyšldatum založení:3.8. 2017 (20:54:54)
Návrh doplnit šipku
popis problému
Levé odbočení zelené mezi TIM UO261 a SY158 z cesty po hřebeni do údolí vedoucího do Suché by bylo dle mého názoru užitečné doplnit šipkou. Na mapy.cz nemohu vyznačit, TZT je tam dle mého názoru zakreslena jinudy.
barva značky:zelená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Svinnádatum založení:3.8. 2017 (20:46:34)
Poražené stromy se značením
popis problému
V úseku zelené mezi dvěma rozcestími za Svinnou chybí na několika stech metrech značení s výjimkou jediné značky na pařezu uříznutém až nad značkou - byla pokácena celá řada stromů bezprostředně při cestě.
barva značky:zelená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Česká Třebovádatum založení:3.8. 2017 (20:42:39)
Značky zakryté vegetací
popis problému
V České Třebové na zelené směr Litomyšl je na východu z parku Javorka do ulice U Rybníčka potvrzující zelená značka zakryta listím pro pohled z křižovatky na kraji parku. Podobně u odbočení z ul. B. Němcové je šipka částečně zakrývaná listím. Kdyby bylo možno šipku umístit na sloupek od elektřiny či čeho patřící k přilehlému domu, byla by ideálně viditelná.
opraveno
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Jiří Černý
nejbližší obec:Dobronice u Bechynědatum založení:1.8. 2017 (14:08:51)
Zrušené značení
popis problému
Dobrý den. Dne 24.7.2017 jsem absolvoval krátkou vycházku, kterou jsem si předem připravil podle internetových stránek www.mapy.cz . Trasa byla od mostu v Dobronicích ke Stádleckému mostu po modré a zpět po pravém břehu po červené značce. K mému překvapení jsem však zjistil, že zmíněná modrá značka je zcela vymazána bez jakéhokoliv vysvětlení. Cestu nebylo problém najít, protože z velké části vede po cestě dostupné i auty. Ve srovnání s červenou značkou pak mnohem schůdnější. Domníval jsem se, že do značení zasáhli místní chataři. S tím jsem se již v minulosti jinde setkal. Teprve na Vašich stránkách jsem po otevření příslušné mapy zjistil, že na nich uvedené značení chybí. Zajímalo by mne, proč a kdy bylo značení zrušeno, aniž by bylo na obou koncích cesty uvedeno upozornění a důvod. Zároveň nevím, proč nejsou aktualizovány mapy.cz. Očekával bych, že změna provedená ze strany KČT bude promptně nahlášena provozovateli webu, aby nedocházelo k rozporům v informacích pro běžné turisty. Předem děkuji za odpověď, kterou předám všem účastníkům výletu. Ing.J.Černý
řešení problému
Modrou jsme zrušili začátkem června a hned po zrušení jsme ji nahlásil na server Mapy.cz, který ji i zde rychle vymazal. Kolem 20. června už vím jistě, že tam zakreslena nebyla - tedy minimálně měsíc před Vaším výletem. Důvodem zrušení byl už 16 let se táhnoucí spor s majiteli pěti chat, kde po jejich pozemcích mezi chatami a zahrádkami trasa vedla. Všichni mi tvrdili, že pěší turisté jim nevadí, ale neukáznění cyklisté, kteří se tudy prořítí na svých kolech a vůbec neberou ohledy třeba na hrající si malé děti, ti jim vadí a kvůli nim požadovali pěší trasu zrušit. Loni tam došlo i ke zranění mladé dívky, k několikerému napadení chatařů, kteří po cyklistech chtěli, aby třeba těch 100 m kola vedli nebo jeli jen pomalu. Navíc se tam naučili jezdit i motorkáři. Už nebylo možné nadále tu trasu kvůli takovýmto "takyturistům" udržet. Proto byla zrušena. Budu jen rád, když tenhle důvod rozšíříte mezi co nejvíce lidí: trasu jsme museli zrušit kvůli pár bezohledným pitomcům.
barva značky:červená kdo nahlásil:Leoš Mauer
nejbližší obec:Roztokydatum založení:31.7. 2017 (16:11:17)
název problému
spadlý strom s turistickou značkou
popis problému
Dobrý den, o víkendu jsme byli na rozhledně Paraplíčko a při sestupu k řece jsme narazili na spadlý strom, na kterém je turistická značka. Strom brání v cestě, nevím za to je ve vaší kompetenci ho odstranit nebo ne, tak pro jistotu píšu. Přeji pěkný den a hodně zdaru ve vaší práci Leoš Mauer
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Zpráva předána místním značkařům. Zda se podaří odklidit i strom, uvidíme.
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Martin Vondráček
nejbližší obec:Drahoňovicedatum založení:31.7. 2017 (15:34:05)
Přehlédnutelná odbočka doleva na Radeč
popis problému
Předem se omlouvám, pokud se ukáže, že značení je v pořádku, možná jsme byli jen velmi nepozorní. Jde o zelenou vedoucí z křižovatky U Radče (mezi Hrubou Skálou a Valdštejnem) směrem na Radeč, pár metrů po široké lesní cestě a následně někde odbočující doleva. Odbočení jsme přehlédli a zašli si dále rovně po cestě a úplně jinudy do kýženého cíle. Je možné, že jsme šipku přehlédli, pak se omlouvám za zbytečný podnět.
řešení problému
Dobrý den, byl jsem osobně prověřit situaci a zjistil jsem, že v úseku U Radče - Pod Radčí bylo opravdu potřeba doplnit cca 10 značek, aby značení plnilo svůj účel. Značky jsem doplnil,takže věřím, že tam už nezabloudíte :-) Děkuji Vám za upozornění. Růžička
barva značky:červená kdo nahlásil:Martin Vondráček
nejbližší obec:Zásadka (Boseň)datum založení:31.7. 2017 (15:28:48)
Nadbytečná šipka doleva
popis problému
Na odkazovaném místě, kousek za Brunclavou od silnice na Mužského směrem na Valečov je před loukou na stromě šipka doleva. Kousek za ním vede skutečně lesní neznačená cesta doleva směrem na východ, po které bychom šli, kdybychom si to neověřili na mobilu přes GPS a aplikaci Mapy.cz, že ve skutečnosti trasa vede víceméně rovně přes louku.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Značkaři místo co nejdříve zkontrolují a upraví dle skutečnosti.
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Marek
nejbližší obec:Ondřejovicedatum založení:31.7. 2017 (14:18:59)
Neprůchozí trasa
popis problému
Cestu po modré tur. značce v úseku Ondřejovice "U Kaple" a Údolí ztracených štol přerušuje el. ohradník místního zemědělce, který zde pase dobytek. Jelikož je to v půli cesty mezi rozcestníky a nejde to obejít, zbývá jen návrat po vlastních stopách.
řešení problému
O problému víme, situace trvá cca 18 měsíců a stále se nedohodlo Město Zlaté Hory s nájemcem pozemku- soukromým zemědělcem. Vedení radnice je k problému značně laxní. Už vloni byl na místě uskutečněný průzkum a není možnost trasu přeložit (používaný lom, silnice II. Tř.), pokud dojde k nedohodě, trasa se zřejmě v tomto úseku bude muset zrušit a turisté budou muset úsek obcházet přes Ondřejovické sedlo po žluté a zelené. Návrh je vybudovat koridor přes louky z obou stran s ohradníkem, na několika místech musí být přerušen pro průchod dobytka k vodě. Je to však otázka financí, které nikdo nechce investovat. Podotýkám, že průchod přes louky není zakázán, vstup (jako všude) na vlastní nebezpečí. Zemědělec je pro tyto případy pojištěný.
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Jan S.
nejbližší obec:Písekdatum založení:30.7. 2017 (16:56:21)
Soukromý pozemek
popis problému
Dobrý den, ve vyznačeném úseku mezi body 2 a 3 je cesta neprůchozí - jsou zde napříč cestou umístěny zátarasy s cedulí "Soukromý pozemek - vstup zakázán". Místo je nutné obejít přes bod č. 1.
řešení problému
Poslal jsem tam písecké značkaře, aby zjistili oprávněnost přehražení cesty a popřípadě trasu přeložili po té hlavnější cestě k zelené a pak v souběhu s ní až k Plynové lávce.
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Vít Kuklínek
nejbližší obec:Kouty nad Desnoudatum založení:26.7. 2017 (19:00:23)
Směrová šipka špatným směrem
popis problému
Dobrý den, jelikož zakufrovat v Koutech nad Desnou, 600m od výchozího bodu "Centrum bus" směrem na Dlouhé Stráně je dílo, tak mně to nedalo, abych vám nenapsal. A nebyli jsme sami. Při cestě do kopce nad Pohádkovým lesem, červená šipka zcela evidentně ukazuje vpravo na západ, průsekem podél 400 kV vedení směrem od lanovky. Je tam vyšlapaná luxusní stezka kufrujícími turisty, a přitom se má jít k lanovce. My jsme se vrátili na červenou až někde nahoře, kam jsme došli po biketrasách, díky další skupině, co měla naštěstí GPS. S pozdravem, Vít Kuklínek, Březina u MT Díky
řešení problému
Kritizovaný úsek prochází lyžařským areálem, který byl v posledních letech několikrát rozšiřován a budovány nové sjezdovky. Plánovaná obnova je letos, zatím však neproběhla... Je třeba dodat, že zákres trasy v Mapy.cz není zcela přesný. Byl jsem se tam 30.5. podívat, žádná „zřetelná šipka doprava“ tam není, ukazuje naopak doleva (na stromě u potůčku) k začátku vleku. A hned na točně vleku je samolepka červené značky (15m). Doprava pouze odbočuje vyšlapaná pěšina, to je pravda. Ale to nebude od bloudících turistů, ale od terénních cyklistů, kteří jezdí všude možně a bývají tam i různé běžecké závody. Značení je zde naopak velmi husté, doplněné samolepkami. Přesto jsem tam provedl včera doplnění dalších značek, nyní tam nemůže nikdo zabloudit.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Město Měčín
nejbližší obec:Měčíndatum založení:26.7. 2017 (14:49:33)
označení na stromu
popis problému
dobrý den, oznamuje Vám, že strom na kterém je značení je suchý a bude se porážet. Je to na pozemku p.č. 3905 v k.ú. Měčín - na konci obce Měčín směrem na Skašov. s pozdravem místostarosta města Fiala Vladimír, tel. 376395571, 739446306.
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Informace byla předána značkařskému obvodu Plzeň - jih, který zajistí turistické značení na jiném vhodném objektu v uvedeném místě. Za Krajskou komisi značení Plzeňského kraje Ing. Vladislav Sajdl - předseda.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:filip herink
nejbližší obec:datum založení:24.7. 2017 (23:34:04)
zákaz vstupu
popis problému
U rozcestí Balcrův mlýn, ve směru po proudu potoka Hadovka, je závora s ezákazem vstupu bez odůvodnění (resp. "soukromý pozemek") Asi by bylo dobré se skontaktovat s majitelem a domluvi se na řešení - takto není jasné, jestli je na nějaké louce podél toku ohrdník s plemeným býkem, nebo lze normálně projít. (já jsem potřboval stihnout vlak, takže jsem to radi svižně obešel, abych se případně nemusel vracet).
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Případ byl předán k vyřešení značkařskému obvodu Tachov, který za stav turistického značení v této oblasti odpovídá. Za Krajskou komisi značení Plzeňského kraje Ing. Vladislav Sajdl - předseda.
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:modrá kdo nahlásil:Vaclav Kroupar
nejbližší obec:Nova Bystricedatum založení:24.7. 2017 (20:40:53)
Chybi ukazatele
popis problému
Na pocatku modre a zelene znacky neni rozcestnik. Na sloupu jsou pouze pocatecni znacky. Je to tak spravne? Vaclav Kroupar
řešení problému
Včera se tam byl podívat Pavel Nováků. Směrovky tam jsou. Město dalo na stejný sloup nějaké dvě informační tabule a směrovky nám posunulo vzhůru - až do 4 metrů. Přečíst jdou. Příští rok, až budeme vyvěšovat směrovky, tak to přendáme pod ty tabule, ale bude to v dosahu. Jiný použitelný objekt tam není.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Tomáš Staněk
nejbližší obec:Brumovdatum založení:22.7. 2017 (08:28:19)
Vykaceny les
popis problému
Zluta značka z Holy vrch do Brumov před obci vykaceny les bloudili jsme po lese a hledali značku ktera odbocovala z cesty do lesa ale les vykaceny plny zbytku z težby a značka nikde.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, trasa bude přeznačena na jaře 2018, po dokončení těžby. ZO Zlín
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Miloslav Dvořák
nejbližší obec:Konicedatum založení:14.7. 2017 (11:17:42)
název problému
značka na dočasném rozvaděči, který bude odstraněn
popis problému
Dobrý den, upozorňuji, že v Konici v lokalitě Za nádražím 49.5914394N, 16.8815092E je značení červené a žluté trasy nově umístěno na můj dočasný stavební rozvaděč (viz. přiložený obrázek). Rozvaděč bude během cca měsíce zrušen. Krabice rozvaděče bude využita pro stálý rozvaděč, sice na trase 49.5915828N, 16.8804739E , ale orientovaná bude v opačném směru. S pozdravem MD
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Dne 29.7. 2017 byly značky ze stavvebního rozvaděče přemístěny. Za KKZ OL F.B.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:František Nový
nejbližší obec:Rybníkdatum založení:11.7. 2017 (00:02:49)
Směrovky - rozcesti Liščí domky
popis problému
Sloupek se směrovkami ji částečně vyvrácený, některé směrovky otočeny nesprávným směrem Kromě toho na zelené značce Pivoň - Postřekov se na jednotlivých směrovkách na trase liší celková vzdálenost uvedených bodů
řešení problému
Děkujeme za upozornění. O situaci byl informován značkařský obvod Domažlice, který provede opravu v nejbližším možném termínu. Za Krajskou komisi značení Plzeňského kraje Ing. Vladislav Sajdl - předseda.