Nový požadavek
Uzavřeno
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Kateřina Skalíková
nejbližší obec:datum založení:29.3. 2017 (11:18:43)
náhrada stáv. značení, návrh na nové značení
popis problému
1) Náhrada stávajícího značení - od měsíce dubna bude náš restaurátorský ateliér provádět obnovu vstupní brány a branky do obory Hukvaldy. Na kamenných sloupcích budou odstraněny turistické značky. Prosíme o jejich obnovu na jiných místech. Zároveň vás prosíme, abyste turistickými značkami neoznačovali památky a tam kde jsou, abyste je nahrazovali na jiných místech. Děkujeme. Viz foto v příloze. 2) Návrh na nové značení - náš spolek Radkov v minulém roce obnovil část záhumenní cesty v Radkově-Dubové za zámeckým areálem. Podařilo se nám tak spojit starou záhumenní cestu z Radkova do Dubové až pod hrad Vikštejn. Stávající turist. trasa (modrá) vede po hlavní komunikaci, kde se v některých místech až nebezpečně prochází (přes jednosměrnou lipovou alej, okolo zámku). Prosíme tedy o zvážení doplnění trasy také po záhumenní cestě, téměř ve volné krajině a příjemnějším prostředí. Děkujeme. Viz mapka v příloze.
dtto
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Kateřina Skalíková
nejbližší obec:Hukvaldy, Radkovdatum založení:29.3. 2017 (11:16:46)
náhrada stáv. značení, návrh na nové značení
řešení problému
1)Značení na bráně do obory Hukvaldy (dle fotografie) je možno bez obav odstranit. V okolí hradu jsou navíc 4 okruhy vyznačené nelegálně někým cizím - nejedná se o naše značení KČT. Vše lze tedy bez obav odstranit. My jsme okruhy nevyznačili a také je nebudeme odstraňovat. 2)Značení u Radkova - udělali jsme průzkum v terénu, bylo zjištěno že mimo vámi obnovenou část záhumenní cesty je navržená trasa nevhodná (navezené fůry hlíny=budoucí bláto, cesta se ztrácí=jde se po louce, jsou zde soukromé pozemky=jejich vlastníci nám nedovolí tam značit trasu, atd.). Z těchto i z dalších důvodů zatím značení trasy ponecháme v současném stavu.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Jana Tylová
nejbližší obec:Úsobídatum založení:29.3. 2017 (10:38:49)
Nevyznačená trasa
popis problému
Dobrý den, na Vysočině velmi postrádám turistické značení přes obec Úsobí a její krásně opravený zámek a kostel, a také poutní místa v okolí obce. Např. trasa PP Sochorov - poutní místo Sv. Anna - Úsobí - U Anděla strážce - Kosovy - Chyška - Úhořilka (posílám v přiloženém souboru a v odkazu do mapy). Trasa je vážně krásná a stála by o vyznačení. Krásně navazuje na již vyznačenou žlutou turistickou trasu vedoucí severně od Úsobí. Nádherný je hlavně úsek od PP Sochorov přes Svatou Annu do Úsobí. Je tam opravdu krásný les plný velkých balvanů, poutní místo Sv.Anna má hezký kostelík a studánku, a pak v Úsobí přímo na zámku je hospoda. Ze zámku v Úsobí se pokračuje kolem kostela a hřbitova do kopce na další krásné místo U Anděla strážce, kde je zříceninka nějaké staré kamenné stavby, občas se tam konají malé komorní koncerty. Díky moc a přeju krásný den, Jana Tylová
řešení problému
Dobrý den již delší dobu jsme připravovali trasu, která by vedla přes Úsobí a zároveň dobře navazovala na síť našich tras. Modrá trasa povede z Havlíčkova Brodu přes Papšíkov, Poděbaby, Michalovice, Dočkalův mlýn, Pejchalův mlýn, Svatou Annu, Úsobí, Kosovy a u Černého rybníka se napojí na jinou trasu a skončí. V současnosti se značí a předpokladem je, že na začátku prázdnin bude proznačena a směrovky na nich se objeví někdy v létě až přijdou z výroby. Pesler Martin, předseda značení karj Vysočina.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Miroslav Soukup
nejbližší obec:Vysoký Újezddatum založení:24.3. 2017 (12:06:18)
nejasné značení
popis problému
Šel jsem od Netvořic na Rabyni a dále po Povltavské stezce do Štěchovic. Při odchodu z obce Vysoký Újezd jsem trochu bloudil. Ještě v obci se cesta dělí ve tvaru Ypsilon, na rohu je na sloupku uprostřed rozcestí nová modrá značka, ale v dohledné vzdálenosti není jiná. Cesta doleva se jeví jako účelová komunikace do sousedního zpustlého statku, ale je správná. Já šel nejprve po kvalitní cestě rovně, po asi 300 metrech jsem se vrátil, protože značka dál nepokračovala a cesta pokračovala jako rozježděná polní cesta. Tak jsem šel po správné cestě, po levé straně byly čerstvě poražené a už rozřezané vzrostlé staré stromy. Asi na nich bývala turistická značka. Tu jsem našel o pěkný kus dál na konci opuštěné ruiny statku. Cesta se vnořila do zpustlého porostu, kde byla vlevo zamalovaná modrá značka na starém stromu v křoví. To mě zmátlo a znejistilo. Prošel jsem oním remízkem a cesta končila na louce. Nebylo jasné, zda jít doleva za jakousi hrází nahoru do stráně či po pravém okraji louky rovně. Nebo jestli jsem opět zabloudil. Značky nikde nevidět, na konci louky vpravo nápadný strom, tam bych očekával na dálku viditelou značku, také nic. Vrátil jsem se k poslední značce u statku, jestli jsem nepřehlédl odbočku kolem zdi, nebylo tam nic. Tak jsem se vrátil a vydal podle instinktu po té louce k onomu zmiňovanému stromu. A značka tam kupodivu byla, ale byla vidět až tak 15 metrů od něj, byla z boku a viditelná možná z druhé strany, ale to také není moc jisté, pěšina kolem stromu zahýbala doprava. Prosím doplnit potvrzující značku už v obci za oním rozcestím a pak někde na okraji louky. Děkuji, Starý vandrák.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Značka bude doplněna.
barva značky:červená kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Čenkovdatum založení:19.3. 2017 (21:39:15)
název problému
Spadlá směrovka - Komorsko rozc.
popis problému
Komorsko rozc. (49.7789406N, 14.0257294E) - směrovka 0021/41a (červená směr Stožec) společně s tabulkou Lesů ČR spadlá na zemi.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky jsou již opět tam, kam patří. ZO-PB
barva značky:červená kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Hostomicedatum založení:19.3. 2017 (21:28:23)
chybějící směrovka, Kuchyňka sedlo
popis problému
Kuchyňka - sedlo (cca 49.7936050N, 14.0796150E) - chybí směrovka 0021/40b, červená směr Komorsko
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky objednány.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Zděněk Pražák
nejbližší obec:Neratovdatum založení:14.3. 2017 (19:19:00)
rozcestník Pa061
popis problému
rozcestník Pa061 Rozhrna rybník je ulomený viz - https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/_MG_8952.jpg Nalezeno při mapování pro OSM.
opraveno
barva značky:zelená kdo nahlásil:Hana Dostalová
nejbližší obec:Hostěrádky-Rešovdatum založení:14.3. 2017 (15:59:20)
Chybejici znacka
popis problému
Pri trase na Mohylu miru po zelene z obce Křenovice posledni odbocka pred rozcestnikem Čtvrtě chybi znaceni. Znacka byla na tycce, protoze je uprostred pole a videla jsem ji polozenou u predchoziho znaceni (u stromu).
řešení problému
Nedostatek byl předán předsedovi značkařské obvodu Brno, který co nejdříve zajistí nápravu.
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Eduard Jarnot
nejbližší obec:Horní Suchádatum založení:14.3. 2017 (13:29:55)
Otočené směrovky
popis problému
Směrovky na rozcestníku za nádražím v Horní Suché jsou otočeny opačně
řešení problému
Směrovka směr Stonava bude zcela odstraněna (úsek trasy do Karviné se ruší), směrovka směr Horní Suchá (Kouty) bude přetočena do správného směru. Vše ještě letos.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Zděněk Pražák
nejbližší obec:Hrobicedatum založení:13.3. 2017 (18:01:40)
Poražený sloup s TIM PA012
popis problému
V obci Hrobice byL uražen sloup na kterém byly umístěny rozcestníky PA012 - rozcestníky jsou pryč - viz přiložené foto
nové směrovky
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:cyklo značení kdo nahlásil:Kaplan Vladimír
nejbližší obec:vysoká u holicdatum založení:11.3. 2017 (20:11:10)
Oprava cykloznačení
popis problému
Sloupek se značkou je vyvrácen.Samotná značka je poškozena.
zadána oprava
barva značky:zelená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Beroundatum založení:7.3. 2017 (15:11:02)
poničený rozcestník
popis problému
TIM Děd - rozcestí 0033/4 chybí obě šipky zelené 3103, LČR drží na jednom šroubu. https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/ded_rozc_0033_4.jpg Objeveno při mapování pro OSM.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Naštěstí byly poničeny původní staré směrovky. Nové směrovky na tetnto TIM byly již dodány a v nejbližší době by měly být vyvěšeny. ZO-BE
barva značky:červená kdo nahlásil:David Peřka
nejbližší obec:obec Psárydatum založení:5.3. 2017 (13:05:27)
Nebezpečné značení
popis problému
Dobrý den, sice nejsem členem KČT, za to jejich velkým obdivovatelem a hojně vaše trasy využívám. Chtěl bych proto upozornit na ukazatel umístěný přímo ve vozovce, díky kterému nás téměř zajelo auto. Pohled z chodníku možný nebyl, protože z té dálky to jednoduše není čitelné. Intuitivně jsme se přiblížili přímo k ukazateli, protože se jedná o důležitý lokální ukazatel (vozovka je v místě široká), nicméně to bylo k ničemu, protože do nás téměř najel agresivní automobilista. Tomu se dle mého názoru jedná o hazardování se zdravím a jde pouze o čas, kdy se tam něco stane. Každopádně ještě jednou díky moc za vaši práci.
řešení problému
Děkujeme za váš zájem. Tento rozcestník je opravdu na velice nešťastném místě. Bohužel v okolí není objekt, kam by šlo stávající směrovky převěsit aniž by se musely upravovat. Objednali jsme proto některé nové s opačným směrováním a jakmile dorazí z výroby, umístíme je na bezpečnější místo mimo křižovatku. ZO-PY
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Tomáš Látal
nejbližší obec:Perucdatum založení:5.3. 2017 (07:13:24)
Bude chybět označení odbočení
popis problému
Dobrý den, z důvodu bezpečnosti pokácím příští víkend na svém pozemku uschlou třešeň, na které se nachází turistické značení (červená značka). Strom se nachází v obci Peruc na křižovatce ulic Komenského a Hřbitovní. Pokud by se vám nepodařilo najít náhradní umístění, můžeme se domluvit na umístění na našem domě. Plánujeme zde ale rekonstrukci, tak může být značení potřeba brzy znovu obnovit. Tomáš Látal
řešení problému
Na základě upozornění ohledně kácení suché třešně (10.3.2017) jsme navštívili majitele domu. Společně jsme vyřešili umístění červené šipky na křižovatce ulic Komenského a Hřbitovní. Křižovatku jsme označili a vše je již od 26.3.2017 v pořádku. Panu Tomáši Látalovi jsme srdečně poděkovali za upozornění a vstřícnost k věci veřejné. Srdečně zdraví Olga.
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Ivan Press
nejbližší obec:Řípdatum založení:4.3. 2017 (21:37:50)
Chybný název na směrovce
popis problému
Rozcestí žluté TZT od Vražkova a červené TZT od Ctiněvsi na úpatí Řípu se dříve jmenovalo "Jižně Řípu" a zřejmě bylo přejmenováno na "Pod Řípem". Na ukazatelích na vrcholu Řípu je na směrovce červené TZT z r. 2009 název "Pod Řípem", ale na směrovce žluté TZT z r. 2003 je "Jižně Řípu". Chtělo by to sjednotit, abychom turisty nemátli. Ivan Press, předseda KČT, oblast Praha
řešení problému
Směrovka se správným textem ("Říp, jižní rozc." namísto původního "Jižně Řípu") je již objednána a při nejbližší příležitosti bude vyměněna.
kraj:Prahatyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:M. Brazina
nejbližší obec:Komořanydatum založení:4.3. 2017 (21:08:57)
název problému
Rozoraná turistická stezka (Točná-Komořany)
popis problému
Dobrý den, mezi obcemi Točná a Komořany na zelené turistické stezce blízko jihozápadního rohu letiště Točná je stezka rozoraná a je hodně bahnitá a prakticky nepoužitelná. Jelikož stezka vede na hranici lesa a pole, hrozí rozorání i dalších letech, navrhuji přeznačit stezku - hned vedle vede lesní cesta, která je dostatečně široká a je vidět, že ji místní i turisté využívají místo rozorané stezky.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Místo jsme navštívili a v letošní sezóně bude trasa přeznačena. ZO-AB
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:zelená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Lázně Bohdanečdatum založení:3.3. 2017 (19:25:44)
padající směrovky
popis problému
TIM PA061 Rozhrna drží jen na spodním šroubu, brzy upadne. http://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/_MG_8952.jpg Předáno z openstreetmap.cz
opraveno
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:ostatní kdo nahlásil:Martin Mikulášek
nejbližší obec:datum založení:3.3. 2017 (14:08:16)
zakryté značení
popis problému
Byla instalována pojistková skříň, která překryla původní značení: -červená značka -modrá šipka
řešení problému
Bude opraveno při letošní obnově.
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Slavkov pod Hostýnem, Rusavadatum založení:1.3. 2017 (21:20:19)
TIM Bukovina (rozc.) KR910
popis problému
Dobrý den, na TIMu Bukovina (rozc.) byla odcizena žlutá směrovka na Rusavu a modrá lyžařská směrovka chybí. Foto v příloze. Děkuji za vyřízení
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, směrovky jsou objednány, po dodání je vyvěsíme.
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Chvalčov, Bystřice pod Hostýnemdatum založení:1.3. 2017 (20:30:18)
vykácené stromy se značkami
popis problému
Dobrý den, na žluté značené trase č. 7574 mezi TIMy Císařská cesta (rozc.) a Říka (hot., rozc., bus) je v blízkosti silnice na Svatý Hostýn vykáceno pár stromů. Značky chybí pro směr na rozcestí Císařská cesta. Na křižovatce lesních cest o cca 150m níže chybí taktéž značení pro směr na vzhůru (je možné, že před křižovatkou je šipka; potvrzovací značka není). Problém vyznačen na mapě zde: https://mapy.cz/s/1rofl Děkuji za opravu, Petr P.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, ale trasa bude opravena až po ukončení kalamitní těžby, předpokládáme že v roce 2018.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Brnodatum založení:1.3. 2017 (20:00:24)
TIM Pod Trnůvkou BO430
popis problému
Na TIMu Pod Trnůvkou potřebuje připevnit červená směrovka (spodní závěsy nejsou připevněné) z důvodů odcizení sponzorské tabulky LČR. Při příležitosti opravy by bylo vhodné očistit žlutou směrovku.
řešení problému
Při instalaci nových směrovek bude uvedeno do pořádku
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Brnodatum založení:1.3. 2017 (19:47:34)
název problému
Zarostlé směrovky Obora (host.)
popis problému
Dobrý den, směrovky TIMu Obora (host.) BO429 jsou špatně viditelné z důvodů přerostlých větví smrku a náletových dřevin. V létě směrovky nebudou vidět vůbec z důvodů vyrašení náletových dřevin. Díky
řešení problému
V tomto roce bude probíhat obnova této zelené značky, tak upozorníme pracovní skupinu, která bude obnovu provádět, aby okolí směrovek důkladně prořezala.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Netluky / Neveklovdatum založení:28.2. 2017 (09:40:39)
TIM Netluky, rozcestí nenalezen
popis problému
TIM Netluky, rozcestí na místě nenalezen, probíhá prořez a kácení stromů kolem silnice.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky byly objednány a jakmile dorazí budou instalovány. ZO-BN
barva značky:zelená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Blaženice / Neveklovdatum založení:28.2. 2017 (09:20:45)
směrovky leží na zemi
popis problému
TIM BN008 Blaženice, po výměně sloupu el. vedení leží směrovky na zemi. Provizorně opraveno. https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/blazenice_BN008.jpg Objeveno při mapování pro OSM.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky byly objednány nové a jakmile dorazí budou instalovány. ZO-BN
barva značky:zelená kdo nahlásil:Milan Černý
nejbližší obec:Horoměřicedatum založení:28.2. 2017 (09:12:32)
poškozený TIM
popis problému
TIM PZ071 K Oříškům má zničené zelené směrovky. Spodní zelená nalezena poškozená nedaleko sloupku, horní zelená je ohnutá. Provizorně opraveno podle možností. Objeveno při mapování pro OSM.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Po návštěvě místa byla jedna směrovka na zemi. Proto byly za poškozené směrovky objednány nové a po dodání budou vyvěšeny. ZO-PZ
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Mirka L.
nejbližší obec:Jevanydatum založení:27.2. 2017 (20:49:13)
dezinformace na směrovkách
popis problému
Dobrý den, při včerejším putování Voděradskými bučinami jsme si všimli, že směrovky na křižovatce Lenhartova deska ve směru na Černé Voděrady mají špatnou barvu i směr. Děkujeme za Vaši záslužnou práci Mirka L.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Tohle je prozatím největší záškodnictví, které jsme ve středočeském kraji viděli. Směrovky měly přelepené hroty tak, že to nešlo běžným okem turisty poznat. Nechápeme, proč tohle někdo udělal. Pro jistotu jsme zkontrolovali i okolní TIMy a bylo to jen na tomto, navíc nedávno nově vyvěšeném. Doufáme, že nebude tento blázen ve své činnosti pokračovat. ZO-PY
barva značky:červená kdo nahlásil:Lubomír Frolda
nejbližší obec:Řeznovicedatum založení:27.2. 2017 (20:02:33)
Absence TZ na delším úseku
popis problému
Při cestě po červené TZ od rozcestníku Pod Templštýnem směrem do Ivančic je velmi špatně značen úsek cesty z Řeznovic do Ivančic podél řeky Jihlavy. Po projití Řeznovicemi kolem románského kostelíka se odbočí vlevo dolů k řece a projde se kolem garáží k fotbalovému hřišti. Nikde není žádná odbočka na most přes řeku, cesta svádí dál po příchozí straně řeky dále. Když se turista s mapou KČT č.83 (4.vyd. 2012) dovtípí, že má přejít přes modrý most na druhou stranu řeky, tak jen stěží zde lze najít TZ. Na jedné olši velmi otřelé a staré značení červenou TZ dovede před šílenou slepencovou skálu, kterou je nutné nad ostrohem řeky přejít cca 200 m s prodíráním se trnitými keři. Při námraze či sněhu naprosto nemožné projít, totéž platí, že je to naprosto nevhodné pro méně zdatné turisty nebo děti, protože spadnutí je nasnadě. Podle mapy by se tento úsek mohl obejít seshora pěšinou, ale pro neznalé místních poměrů a když se smráká a spěcháte na vlak, tak je to šílené. Po přejití kamenného ostrohu a skal se jde říční nivou cca 700 m bez jakéhokoliv značení intuitivně a vzhledem k tomu, že pod Letkovicemi je těch rybníčků několik, neznalý hledá tu odbočku nahoru dříve a snadno v ovocných sadech zabloudí. V dohledu není žádný záchytný bod. První rybník v mapě vůbec není, pak je větší a menší (vzájemně propojený a navazující na sádky ČRS), který v mapě je. Prosím o nápravu tohoto úseku. Z důvodu časové tísně jsme pokračoval dále podél řeky okolo splavu k pěšímu mostu přes Jihlavu a dál kolem Avie až na žst. Ivančice.
řešení problému
Tato situace je nám známá, ale pro spolehlivé značení tam není k dispozici dostatek objektů. Nicméně jak to počasí dovolí, tak se pokusíme značení tohoto úseku zlepšit.
barva značky:modrá kdo nahlásil:kaktus
nejbližší obec:Kamenná, Ostrov, Tochovicedatum založení:14.2. 2017 (22:09:22)
Dezinformace na směrovkách
popis problému
Modrá č. 1060 vede od TIM Pod Vojnou (směrovka: Kamenná 1,5 km) přes obec Kamenná (TIM zrušeno) na okraj obce Ostrov (z Kamenné 2 km) a dále na žst Tochovice (z Ostrova 3,5 km). Na TIM Ostrov uvádí směrovka Pod Vojnou 1,5 km, na TIM Tochovice žst uvádí směrovka Ostrov 3,5 km, Pod Vojnou 5 km. Kam se ztratily ty 2 km od TIM Ostrov do obce Kamenná? Pikantní je na tom to, že tyto chybné vzdálenosti jsou i v databázi, ze které je vypíše vyhledavač.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Ano, tato chyba se vloudila vymazáním původního TIM ze systému. Naši značkaři opraví v terénu pomocí přelepky. Bohužel data do vyhledávače se nahrávají jen jednou ročně a proto bude chyba odstraněna až na konci roku. ZO-PB
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Václav Kubíček
nejbližší obec:Křižanovicedatum založení:13.2. 2017 (09:47:57)
Neprůchozí trasa
popis problému
Dobrý den, hráz Křižanovické přehrady je zatarasena bránou a není možný průchod.
řešení problému
Dobrý den, děkuji za vaše zjištění. Bohužel se nám nepodařilo zajistit informování turistů o zavření tohoto úseku i když obyvatelstvu byla tato informace poskytnuta. Protože průchod po přehradě má být otevřen až v říjnu letošního roku vyvěsíme toto oznámení na www stránkách KČT. "Průchod po žluté značce z Chrudimi do Českých Lhotic je v úseku Křižanovické přehrady uzavřen i pro pěší a cyklisty. Jako náhradu lze použít modrou značku z Chrudimi přes Nasavrky do Českých Lhotic. Plánované otevření je na konci října 2017". Vlastimil Škvára
barva značky:červená kdo nahlásil:Jiří Bruna
nejbližší obec:Tuchomdatum založení:10.2. 2017 (21:58:23)
Přerušní červené značky
popis problému
Dobrý den, zdá se, že v místě, kde se červená značka odpojuje z lesní cesty (viz mapa), lesníci odtěžili pás lesa a s ním i turistické značení, čili není jasné, že turistická trasa uhybá ze zpevněné cesty do tohoto průseku. Toto dělá neplechu především ve směru Tuchom - Pilský rybník, v opačném směru lze cestu domyslet. Touto cestou jsem šel poprvé, takže je možné, že až sníh odtaje bude odbočka nápadnější, ale dnes jsem značku hledal dobrou půlhodinku. Děkuji a zdravím, Jiří Bruna