Nový požadavek
Předáno příslušnému oblastnímu oddělení KČT
Uzavřeno
barva značky:zelená kdo nahlásil:miljan
nejbližší obec:Hradištkodatum založení:27.11. 2012 (21:23:54)
Zelená v Hradištku
popis problému
Vážení značkaři,naši strážní andílci, chvály na naše značení neodvolávám,stále platí.Ale aby platily i nadále,přidávám prosbu o opravu jednoho značení,jehož nedoko- nalost jsem objevil tento týden.Je třeba,aby značkaři navštívili "se zelenou barvičkou"obec Hradištko,kde je potřeba proznačit na zelené průchod obcí.V úseku od Pikovic až po zelené směrovky před přechodem přes silnici u školky a školy je všechno O.K. Ale dále přes silnici a pod ní několik značek chybí(nové sloupy, sloupky plotů a stavení,kde zřejmě dříve značky byly),zbytek stávajících téměř neviditelný -zrezivělé ploty,stará kůra stromů.Je to až pod restauraci JAPEKA potřeba obnovit.Já to znám,ale již jsem trasu několik let nešel,bylo zapotřebí paměť povzbudit,ale nebylo čím.Noví turisté či neznalí trasy musí mít s průchodem této obce problémy,a to obousměrně!Hlavně za ně děkuji. Milan Janoštík
řešení problému
Zelená trasa bude opravena během první poloviny srpna 2013 společně s vyznačením nové naučné stezky (žlutá značka). Částečná revize zelené trasy odhalila absenci naváděcích a potvrzovacích značek na rozcestích, špatně vyznačené křižovatky a některé úseky. Děkujeme za upozornění.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:pestan1
nejbližší obec:Velké Popovicedatum založení:27.11. 2012 (20:54:28)
Odbočka do Mokřan
popis problému
Z Velkých Popovic vede žlutá značka, též jako NS Krajinou barona Ringhoffera, do místní části Brtnice. V Brtnici se napojí na silnici vedoucí do Lojovic a po ní vede asi 600 metrů a pak je řádně označena odbočka vpravo ze silnice. Nyní přichází problém, po 20-30 metrech od sejití ze silnice je nutno odbočit VPRAVO a pokračovat po rovině k rabníkům a do Mokřan, toto ODBOČENÍ NENÍ ZNAČENO a tak turisté pokračují přímo po výrazné cestě obloukem do kopce až k lesu. Tady je v mnohých případech zachytím, nechám vydechnout a pošlu zpět s vysvětlením cesty, mnozí, které nechytím, ovšem bloudí a mapu nemaje nevědí kudy.
řešení problému
Umístěna nová značka - šipka.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Emil
nejbližší obec:Úněticedatum založení:24.11. 2012 (23:22:49)
Podivné značení
popis problému
Cestou po modré značce jsme zjistili, že v Úněticích je trasa rozdvojena. Jedna část vede po klasických malovaných značkách a druhá je vyznačena společně s cyklo na plechových žlutých značkách. Při cestě po plechových se vynechá rozcestník na zastávce busu.
řešení problému
Odstraněno, vyjednána náprava na OÚ Únětice.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Jiří Mohout
nejbližší obec:Mořinadatum založení:31.10. 2012 (07:50:40)
název problému
Špatné značení - turista se snadno ztratí
popis problému
V místech okolo lomů je mnoho pěšinek a turistické značení zde není patrné. V mnoha místech není jasné, kudy jít dál.
řešení problému
Žlutá TZT prošla letos pravidelnou tříletou obnovou a je bez problémů schůdná. Děkujeme za zprávy.