Nový požadavek
Uzavřeno
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Ludovít Mikulec
nejbližší obec:Vlašimdatum založení:7.12. 2021 (20:21:52)
Těžko průchodná trasa
popis problému
Dobrý den, chci upozornit na těžko průchodnou turistickou trasu (červená) za Vlašimí od rybníka Jírovce do kopce směrem na Kondrac. V lesním úseku byla provedena těžba a už se neobtěžovali po sobě uklidit. Na úzké lesní pěšině je spousta silných větví. Možná to sem nepatří a takových zničených cest je teď v lesích spousta. Popř. na koho se obrátit o zřízení nápravy?
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Naši dobrovolníci společně s dobrovolníky z www.cestaceska.cz (ta daným úsekem vede) si vzali věc za svou a pokusí se vyjednat nápravu. Za KKZ H.Linhart
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Zdíkydatum založení:7.12. 2021 (17:21:20)
Chybí směrovka
popis problému
Dobrý den, na rozcestí "U Louzku" chybí žlutá směrovka ve směru Zdíky a Bujanov. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Už o tom víme a budeme ji objednávat. Do léta už by měla být na místě. Karel Markvart
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Zdíkydatum založení:7.12. 2021 (17:15:08)
Jiné
popis problému
Dobrý den, na modré TZT mezi Rychnovem nad Malší a Kaplicí je již skoro spadlý most přes Malši. Viz odkaz na mapu a foto. Neměl jsem zájem o prosincové koupání, tak jsem to k Louzku musel vzít oklikou přes část Všeměřic po žluté a modré značce z opačného směru. Pokud se most již nebude opravovat lze vést modrou po lesní cestě po pravém břehu Malše. Akorát by ke zřícenině vedla jen žlutá značka... S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
S tím mostem je to problém, který nezvládneme. Budeme muset trasu nejspíš přeložit. Karel Markvart.
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Jindřich Urban
nejbližší obec:Trojákdatum založení:6.12. 2021 (19:55:43)
změna textu na tabulce
popis problému
Při výrobě nové tabulky "Dřevnice (pram.) 503m atd." opravit údaj na 565m (nebo alespoň 551m, dle údaje u pramene), viz obrázky. Tabulka je z roku 2004. Obrázky zašlu po výzvě, (chci zaslat 2 obrázky, ale vašemu systému nevyhovuje velikost odesílaného obrázku).
řešení problému
Děkujem za informaci.Tabulka už je ve výrobě po do dány bude vyvěčena.Za KKZ Zlín R.P.
barva značky:červená kdo nahlásil:kaktus
nejbližší obec:Chýnicedatum založení:27.11. 2021 (17:55:38)
Řiďoučké značení
popis problému
Začátek červené TZ č. 0019 v Chýnicích je spíš naznačen než vyznačen. Směrovka ukazuje indiferentně někam mezi dvě uličky. Asi po 100 m je první značka, v polích značka odbočuje z polní cesty na travnatou "cestu" loukou bez jakéhokoli potvrzení, na jejím konci vede lesíkem, ale ani při příchodu do lesíka není značka, až teprve po zhruba 100 m a za zatáčkou a něčím jako křížení lesních cest se objeví značka. Pak už to jde, občas tam ještě vykukuje bývalé značení z doby zelené trasy Černošice - Loděnice.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Nyní díky povětrnostním podmínkám značení ani opravy neprobíhají, ale daný úsek bude zkontrolován a značení doplněno na začátku značkařské sezóny, tedy březen/duben 22. Za KKZ H.Linhart
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Luboš Hanuš
nejbližší obec:Dolní Moravadatum založení:26.11. 2021 (13:48:28)
Demontáž vedení ČEZd
popis problému
V obci Dolní Morava v úseku od odbočky na Horní Moravu po parkoviště pod hotelem Vista byla provedena rekonstrukce distribuční sítě. V nejbližší době budou v tomto úseku odstraněny betonové a dřevěné sloupy, na kterých se nachází cykloznačení - bílá a červená značka.
řešení problému
Dobrý den ! Děkuji za informaci, na jaře 2022 provedeme mimořádnou obnovu cykloznačení. D.Mičunek ZO SU-JE
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Věra Horáková
nejbližší obec:Varnsdorf datum založení:25.11. 2021 (20:57:35)
Neúplné a nepěkné značení
popis problému
Doporučuji ke kontrole úsek od autobusového k vlakovému nádraží ve Varnsdorfu. Na křižovatkách značky často chybí a některé vypovídají o velké invenci místního značkaře. Pokud jsme měli možnost sledovat opačný směr, tam bylo značení O. K. Děkuji.
řešení problému
Úsek trasy byl skontrolová. Došlo k výměně sloupů. Značení doplněno. Václav Nič, předseda ZO Děčín
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr Kožený
nejbližší obec:Velký Osekdatum založení:23.11. 2021 (22:35:23)
Nové místo pro směrovky
popis problému
Mám návrh. Nešly by směrovky Tonice Bezedná, od změny Osada Labe dát cca o 20 metrů blíže přímo na dřevěné rozcestí kde jsou vyznačeny cíle ve Velkém Oseku, jako je přívoz či hospoda? Bylo by to lepší vidět a bylo by to přímo na rozcestí vedle betonových laviček. Místo na ty tři směrovky tam je.
Děkujeme. Předáno místním značkařům. KKZ
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Irena Zimová
nejbližší obec:Trnovádatum založení:23.11. 2021 (17:45:47)
plotem přehrazená turistická cesta
popis problému
V Trnové je plotem přehrazena modře značená turistická cesta směřující z Měchenic k rozcestníku U Nádrže a k Jílovišti. Je to zároveň i cyklostezka Mníšecko-Č a Mníšecko-M. Je tedy neprůchozí, neprůjezdná.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Značkaři během zimy zjistí co a jak a případně na jaře bude trasa přeložena/zrušena, dle dispozic. Za KKZ H.Linhart
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:AM
nejbližší obec:Držkovádatum založení:22.11. 2021 (15:03:37)
Vysoký Grúň
popis problému
Dobrý den, včera jsem šel ze Vsetína do Držkové, po červené a modré. Před Držkovou v lese modrá obchází kopec Vysoký Grúň. Na jednom místě, cca 49.3241653N, 17.8694217E, bylo trochu nejasné značení (jedna značka přesně mezi dvěma cestami a potvrzovací jsem si nevšiml, byla za větví), tak jsem pokračoval rovně nahoru až jsem došel na ten kopec Vysoký Grúň. Je z něj hezký výhled na okolní kopce a dokonce tam je i dřevěná lavička. Jsem za tu zacházku tedy rád a doporučuji vám tam udělat odbočku modré, je to asi 400 metrů, a cesta je dobře schůdná. Bylo by to cca https://mapy.cz/s/nabodasajo
řešení problému
Dobrý den děkujem za návrh.Ale protože tento prostor je lesní pozemek,tak během pár let výhledové místo zaroste a tedy vyznačení odbočky odbočky pokládám za bezpředmětné.Za ZO Zlín M.V.
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr Kožený
nejbližší obec:Velký Osekdatum založení:21.11. 2021 (10:56:23)
Chybějící směrovky
popis problému
Opravují příspěvek o chybějících směrovkách na rozcestí Osada Labe: Směrovky nalezeny, ale s názvem Tonice Bezedná, přičemž na předchozím rozcestí Libický luh bylo psáno že se jedná o rozcestí Osada Labe.
řešení problému
Viz předchozí odpověď. Rozcestí bylo přejmenováno a směrovky objednány. Bude vyvěšeno a staré zrušeny počátkem příštího roku. ZO KO
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr Kožený
nejbližší obec:Velký Osekdatum založení:21.11. 2021 (10:26:51)
Chybějící směrovky
popis problému
Dobrý den! Na rozcestí Osada Labe (PR Tonice Bezedná) na červené turistické značce z Kolína směr Poděbrady a Nymburk chybí směrovky, nikde v okolí na žádném stromě nebyly nalezeny.
řešení problému
Děkujeme za nahlášeni. Na trase probíhá výměna smerovek. Nyní v terénu až po Libický Luh. Další jsou v plánu kvůli financím na příští rok. ZO KO
barva značky:zelená kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Pohorská Vesdatum založení:19.11. 2021 (21:27:22)
Chybí směrovka
popis problému
Dobrý den, na rozcestí Mášovna chybí zelená směrovka směr Malonty. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Už ji máme objednánu a jakmile dorazí z výroby, nainstalujeme ji. Karel Markvart
barva značky:červená kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Pohorská Vesdatum založení:19.11. 2021 (21:17:56)
popis problému
Dobrý den, v odkazu chybí označení odbočky ze silnice na louku. Sloupek, kde zřejmě byla návodná značka, vám někdo demontoval - je opřen u silnice o strom. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Místní značkař už o tom ví, jakmile to počasí dovolí, opraví to. Karel Markvart.
kraj:Prahatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:ostatní kdo nahlásil:Petr P
nejbližší obec:Komořanydatum založení:18.11. 2021 (10:16:33)
chybějící šipka
popis problému
Na naučné stezce Stezka Svobody ve směru na Zbraslav u tunelu Šabatka je chaotické místo. Podle mapy značka uhýbá doprava, ale nikde to tam není označené, jsou tam jen úzké cestičky, které vedou k hlavní silnici.
řešení problému
Děkujeme za vás email. Cca 100 m mírně vpravo, od místa pořízení fotky, je jakýsi výdech z tunelu (na fotce za keřem), na kterém je šipka s údajem, po kolika metrech se má zahnout vpravo. A i kdyby turista zahnul dříve nebo později, tak stejně narazí na trať, která ho nasměruje k podchodu, kudy vede trasa Stezky svobody. Ta pláň je pro značení velmi složitá, velká plocha, jenom keře a mezi nimi pěšinky od migrující zvěře a pejskařů. Nicméně ta roura na které je značka, je vidět z dálky a jen tak ji někdo nezničí. Má průměr cca 35 cm a ční z betonového bloku do výšky asi 3 metrů. V neděli tam máme poblíž sraz značkařů, tak se tam při návratu podívám, co by tam šlo doplnit. Za ZO AB Ivan B.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Magda Malá
nejbližší obec:Rendlíčekdatum založení:17.11. 2021 (18:14:45)
chybějící značení v terénu
popis problému
Dobrý den, dnes jsme se po dlouhé době vydali mj. po červené a žluté značce kolem Bohdalovského potoka mezi Kotlasy a Rendlíčkem a následně Pokojovem. Mezi Kotlasy a Rendlíčkem je červená značka v terénu zcela ztracena, značky na stromech jsou zabarvené a cesta téměř neprůchodná. Prošli jsme jen díky tomu, že jsme cestu kdysi znali a šli přesně podle gps v mobilu. Na rozcestí u Rendlíčku se přitom hrdě tyčí směrové značky na Kotlasy i Pokojov. viz foto. Dále do Pokojova je sice cesta po žluté značena i v terénu, díky hlubokému lesu se však často zase gps ztrácí. V mapě je značeno, že se jedná o neudržovanou zarostlou pěšinu, ale tato je daleko schůdnější, než červená mezi Kotlasy a Rendlíčkem. Nešlo by s tím něco udělat? V těchto místech je to vlasntě past, pro méně otrlé je cesta neprůchodná a v létě myslím, že je zcela zarostlá. S pozdravem Magda Malá
řešení problému
Dobrý den, to co jste objevili byla čerstvě přeznačená trasa, kdy se původní trasa zatře a Vy jste vyrazili po té původní (v Létě ještě ) a nyní trasa kolem Rendlíčku vůbec nevede, ale vede po silnici přímo z Kotlas do Březí a opačně. A k přeložce se přistoupilo právě kvůli zarostlému a prakticky neprůchodnému terénu. S pozdravem Pesler Martin.
barva značky:červená kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Klenídatum založení:17.11. 2021 (14:51:11)
popis problému
Dobrý den, červená TZT je krásně nově značena přes Vysoký kámen. Bohužel vaši neocenitelnou práci nedávno sabotovali na vyznačené křižovatce lesních cest ve tvaru X rubači dřeva. Když jsem nikde neviděl značku, vydal jsem se po vystoupání od myslivny podle navigace doleva, a až poté co jsem nikde nenašel pokračování a vrátil se zpět, tak jsem posléze našel správnou cestu. Většinou když někde není vidět značka, tak mě Garmin "zachrání". Nevím jestli zde mají v datech chybu, nebo jestli v minulosti vedlo na vrchol na zmíněném rozcestí značení zleva oproti současnému vedení trasy... Na zmíněné křižovatce není vidět ani pokračování v opačném směru k myslivně. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Hned jak to počasí dovolí, trasu doznačíme. Bohužel kůrovec a následná těžba nám dělají stále problémy. Proto jsme za takovéto připomínky rádi. Zdraví Karel Markvart
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Kamennádatum založení:17.11. 2021 (14:27:14)
Jiné
popis problému
Dobrý den, žlutá TZT z rozcestí "Na vyhlídce u Klažar" ke Kohoutovy by chtěla zařadit do plánu na obnovu (mimo obce Klení, kde bylo značení evidentně nedávno obnovené na nové sloupy VO). Pokud nevede trasa lesem, kde jsou značky ještě celkem zachovalé, tak mimo les je pásové značení mnohde značně vybledlé a zašlé tak, že je někdy rozeznat značka až když je člověk až u ní. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Trasy včetně této obnovujeme pravidelně jednou za tři roky. Při příští plánované obnově je zase obtáhneme a ony prokouknou. Na některých listnáčích se barva vsakuje dost rychle, ale ty tři roky by měly být značky vidět v každém případě. Karel Markvart.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:zelená kdo nahlásil:Milan Palička
nejbližší obec:Kuničkydatum založení:13.11. 2021 (19:12:25)
poškozený směrovník
popis problému
Kuničky, okres Blansko, rozcestník u autobusové zastávky. Poškozen zřejmě těžkou lesní technikou.
řešení problému
Směrovník byl provizorně opraven 17.11.2021, takže je funkční. V současné době jsou objednány nové směrovky, které budou na jaře vyvěšeny.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Olešnnicedatum založení:12.11. 2021 (12:50:07)
popis problému
Dobrý den, v obci Olešnice probíhá rekonstrukce, při které proběhla i výměna sloupů VO. V důsledku toho při cestě z Těšínova chybí na vyznačeném úseku na křižovatce značení. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Zančkaři už o tom vědí, na jaře namalujeme značky jinam. Karel Markvart
barva značky:červená kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Smržovdatum založení:12.11. 2021 (12:38:39)
Poškozené směrovky
popis problému
Dobrý den, v obci Smržov se na směrovkách odchlipuje lak s údaji. Na přiložené fotografii ta světlá místa jsou nejvíce poškozená místa, která asi do jara nevydrží. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Směrovky jsme objednali nové a vyvěsíme je, jakmile nám přijdou z výroby. Karel Markvart
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Radek Mlynařík
nejbližší obec:Chotýčanydatum založení:12.11. 2021 (12:08:51)
Nesmyslné značení trasy
popis problému
Dobrý den, ve dvou označených místech v odkazu je nesmyslně značený úsek neprůchozím terénem. V prvním úseku pod nádražím je celkem nové značení, ale průchod jsem si musel prorubat mačetou. Přitom by se dalo pohodlně popojít po pěšině cca 50m na velkou cestu a po ni pokračovat dál... Ve druhém úseku, oproti vedení trasy na mapách.cz, vedete žlutou zpočátku podél potoka. V tomto úseku jsem značku ztratil hned na začátku a obešel jsem ji po pěšinách po zvěři nebo bloudivších turistech a nalezl ji až za obloukem toku. V části před napojením na cestu se musí kličkovat mezi novými oplocenkami.(stav na satelitním snímku celkem odpovídá realitě) Pokud bych se tam ještě někdy vydal, tak tyto úseky obejdu po cestách mimo vaše značení. Hlavně tu první část pod nádražím. S pozdravem Radek Mlynařík
řešení problému
Dobrý den, na jařetam pošleme značkaře, aby trasu prošel a doznačil. Karel Markvart.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Pavel Soukup
nejbližší obec:datum založení:8.11. 2021 (14:47:45)
Absence značení
popis problému
Vážení, dovoluji si Vás upozornit na dvě závady ve vedení červené značky z Dolní Libochové do Ořechova. Nejprve na křižovatce ve tvaru písmena T zhruba půl kilometru před rybníkem u obce Bojanov v lesním porostu postiženém vykácením není zjevné, kam se má odbočit (platí v obou směrech). Mnohem závažnější se potom jeví dopad přírodní kalamity na nedaleké Svaté hoře. V důsledku působení lýkožrouta téměř zcela zanikl smrkový porost, a tím pádem značení neexistuje od křižovatky, kde opouští souběh s cyklostezkou č. 5243 až po návrat na zpevněnou lesní cestu u pramene Bílého potoka. Toliko u altánku na vrcholu sloužícího coby shromaždiště při poutích jsou dochovány směrové ukazatele. Jelikož je vrchol de facto polomem, doporučuji zvážit otázku bezpečnosti trasy. S úctou Pavel Soukup
řešení problému
V řešení podle plánu obnovy.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Milan
nejbližší obec:Račicedatum založení:6.11. 2021 (17:43:57)
Neprůchozí značená cesta
popis problému
Dobrý den, chtěl bych upozornit na dvě "pastičky" na červené turistické značce v údolí Rakoveckého potoka. V obou případech jde o zničené lávky přes potok, který by asi šel přebrodit, ovšem pouze v létě. V obou případech se jedná pouze o pěšinu, kudy je vedená značka (propoj mezi hlavními cestami). V přiložené mapě jsou označené. V bodě 1 by bylo možné vést značku přes brod po hlavní cestě cca 400 m JV - zde je možno potok přejít. Byla by to i výrazně schůdnější cesta. V bodě 2 případné obejití znamená skoro 1 km navíc, zde by asi bylo dobré lávku opravit.
řešení problému
Koncem listopadu 2022 se podařilo opravit i druhou lávku v Rakoveckém údolí, takže celá trasa je normálně průchozí.
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Marie Komárková
nejbližší obec:Frenštát pod Radhoštěm datum založení:4.11. 2021 (21:27:03)
směrovka opačným směremNa
popis problému
Na rozcestníku ve Frenštátě na křižovatce ulic Horní, Střelniční a Nádražní směrovka zelené značky Žuchov bus je namířena opačným směrem.
Předáno předsedovi NJ. S.D
kraj:Karlovarský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:jan novotný
nejbližší obec:karlova varydatum založení:3.11. 2021 (17:18:02)
spatne znaceni
spatne ukazatele i znaceni
řešení problému
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Bohužel, bez uvedení konkrétního místa a druhu závady nejsme schopni chybu odstranit. Vít Lodr
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Štěpán Horčička
nejbližší obec:Bezdězdatum založení:2.11. 2021 (21:07:03)
trasa přes pozemek
popis problému
Kdo Vám povolil značit trasu přes můj pozemek? Žádná cesta přes něj nevede, proto žádám o co nejrychlejší změnu trasy. Jedná se o pozemek č.1251/3 v katastrálním území obce BEZDĚZ. Děkuji za zjadnání nápravy. Štěpán Horčička
řešení problému
Oficiální cesta vede několik metrů vedle pozemku majitele, nicméně patří lesům, ale je zarostlá křovím. Pan Horčička si upravil cestu na svém pozemku za vlastní náklady pro své potřeby a nestrpí na ní značenou trasu. trasa bude přeložena do 30.3.2022.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Antonín Peitl
nejbližší obec:Mikulčicedatum založení:25.10. 2021 (14:48:10)
návrh na přetrasování modré TZ v okolí Mikulčic
popis problému
Dobrý den, navrhuji zvážení přetrasování modré turistické značky mezi ŽSt. Lužice a křižovatkou směrem k rozcestníku Roztrhansko. Stávající trasa vede po rušné silnici bez pořádné krajnice, mnou navrhovaná alternativní trasa - jižně od železniční trati ke Kulturáku v Mikulčicích a poté pod podjezdem návrat na původní trasu - vede po klidnější silnici, která má v podstatné části chodníky. Přikládám mapu se zakreslenou alternativní trasou. Díky za Vaši práci na značení. Tonda Peitl
řešení problému
Dobrý den, s Vaším návrhem změny stále počítáme, ale po tornádu je část obce s nově navrhovanou trasou tak poničena, že změnu trasy odsouváme o pravděpodobně několik let. Zdraví Vás Lojza Zeman, předseda KKZ
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Jirka Háněl
nejbližší obec:Svinní - Suchádatum založení:25.10. 2021 (10:02:36)
zničené značení
popis problému
Někdo přestříkal oranžovým sprejem dvě značky na stromech v místě křížení cest, ze směru od Svinné na Suchou - místo v mapě černě zakroužkováno.
provedena oprava
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Petr Chaloupka
nejbližší obec:Slavětíndatum založení:25.10. 2021 (08:44:49)
Prodloužení žluté značky Stradonice - Pátek
popis problému
Dobrý den, konečně jsem našel tu správnou spojnici ze Slavětína do Pátku... Moc bych prosil o prodloužení trasy žluté značky z Pátku do Slavětína a tím i napojení na červenou značku, která Slavětínem prochází. Trasa vede ze Slavětína nově vysázenou alejí (na leteckých mapách cesta dosud není vidět) s nádhernými výhledy na české Středohoří, kolem páteckého Šibeničního vrchu přímo na zastávku Pátek, kde dosud končí žlutá. Délka trasy je cca 4km. Bylo by vhodné udělat cestou neznačenou odbočku do Radonic - Kněžský vrch (kříž, vyhlídkové místo), kostel Povýšení sv. Kříže, naučná stezka "Radonice a okolí" (zatím není na mapách). Děkuji a zdravím Petr Rasken Chaloupka, správce zámku Pátek
řešení problému
V měsíci říjnu 2021 bylo osobně jednáno se správcem zámku panem Petrem Chaloupkou - uvedl, že si cestu označí svými dřevěnými směrovkami "K zámku " . Tímto ZO LN považoval věc za vyřízenou . Do dnešního dne se neozval. Další řešení prosíme přímo přes ZO LN.